Správa
Facebook reklam

Oslovte své zákazníky tam, kde tráví i několik hodin denně. Facebook a Instagram reklamy patří nyní mezi nejefektivnější nástroje online marketingu. Pomocí demografického, geografického zacílení oslovíme vaše nové i stávající zákazníky na Facebooku i Instagramu. Potenciál rozšířit povědomí o vaší značce a zvýšit obrat je na Facebooku a Instagramu obrovský. Nicméně kvůli měnícím se algoritmům již nelze oslovit masu lidí zcela organicky, a proto je zapotřebí využít placených reklam. 

V Socials vám s placenou reklamou na Facebooku a Instagramu pomůžeme! 

Nezávazná konzultace

Náš ověřený způsob správy FB kampaní

  1. 1
    Seznámíme se s vaším podnikáním & cíli

    Krok 1 Seznámíme se s vaším podnikáním & cíli

    Abychom vám mohli s placenou reklamou na sociální sítích pomoci, potřebujeme se seznámit s vaším podnikáním a cíli. Do této fáze patří úvodní schůzka (osobní nebo skype call) a audit aktuálního stavu vašeho online marketingu. Společně stanovíme cíle, které chcete pomocí Facebook a Instagram reklam dosáhnout.

  2. 2
    Připravíme strategii a analýzu publik

    Krok 2 Připravíme strategii a analýzu publik

    Na základě naší schůzky a auditu připravíme strategii na míru pro váš business. Podle strategie vybereme vhodná publika, na která budeme cílit reklamu. Tato publika použijeme do kampaní a budeme testovat jejich úspěšnost.

  3. 3
    Připravíme kampaně a reklamy

    Krok 3 Připravíme kampaně a reklamy

    Podle strategie vypracujeme strukturu kampaní, reklamních sestav a reklam. Abychom dosáhli co nejlepších výsledků, uděláme velké množství reklam a budeme testovat výsledky obrázků, videí, popisků, cílových stránek a CTA tlačítek. Vše budeme vytvářet ve vašem reklamním účtu, který nám nasdílíte nebo ho pro vás založíme.

  4. 4
    Nastavíme Remarketing

    Krok 4 Nastavíme Remarketing

    Přivést uživatele na web není těžké. Těžké je udělat z nich vaše zákazníky. A to se většinou nestane při první návštěvě. Z toho důvodu připravíme remarketingové kampaně na Facebooku i Instagramu a budeme se uživatelům stále připomínat. Získáme tak lepší ROI a také povědomí o vaší značce. Pro e-shopy nastavíme dynamický produktový remarketing.

  5. 5
    Testujeme. Optimalizujeme

    Krok 5 Testujeme. Optimalizujeme

    Spuštěním kampaní to nekončí. Vaše kampaně budeme na denní bázi monitorovat a pravidelně optimalizovat, abychom dosáhli co nejlepších výsledku. Snížíme tak CPA (Cost-Per-Acqusition) a zvýšíme celkovou ROI (Return-On-Investment). Jak toho dosáhneme? Testováním cílení, grafiky, textů reklam, cílových stránek a také CTA (Call-To-Action) tlačítek.

  6. 6
    Pravidelně reportujeme

    Krok 6 Pravidelně reportujeme

    Pro vaší neustálou kontrolu, jestli kampaně přinášejí požadované výsledky, připravíme přehledný report dostupný online 24/7. Na konci každého měsíce pro vás vypracujeme souhrn výsledků, uskutečněných úprav a doporučení pro následující období. Na základě reportu podnikneme společně další kroky ke zvýšení efektivnosti kampaní.

Proč si nás vybrat pro správu Facebook Ads?

faq Často se nás ptáte na

  • Kolik stojí správa reklam na Faceboku a Instagramu?

    Nemáme jasně definovaný ceník. Není to ani možné, protože každý klient je unikátní a potřebuje individuální přístup. Cenovou nabídku vytváříme pro každého klienta zvlášť. 

    Za naše služby platíte na základně jednoho z následujících modelů.

    1) Platíte za výsledky

    Naše ohodnocení vychází ze stanovených KPI, například určitý počet získaných leadů za určité období. U e-shopů používáme také model, kdy platíte x% z celkového zisku, který vám získáme. 

    2) Měsíční fixní paušál

    Stanovíme si fixní částku a celkový rozsah služeb, které pro vás budeme vykonávat. Paušál se může vždy upravit podle rozsahu služeb v daném období (např. podle sezónnosti)  

    3) Kombinace paušálu & Success Fee

    Velmi oblíbený model je kombinace paušálu & Success Fee, kdy si domluvíme fixní a variabilní částku s tím, že ta variabilní je závislá od výsledků, které vám přineseme.  Příkladem může být odměna ve výši x Kč v případě překročení zisku ve výši Y Kč.

  • Kdo je majitelem reklamních účtů?

    Vy jste vždy majiteli  Google Ads, S-kliku, Facebook Business Manager, Facebook Ads Manager, katalogů produktů nebo Facebook Pixelu. Pokud již účty založené máte, jen nám je nasdílíte. Pokud je zatím založené nemáte, vše vám založíme pod vaším Business Manager účtem. Při ukončením spolupráce vám vše zůstává.

  • Kdo platí za kredit v reklamních účtech?

    Do reklamního účtu je přidána vaše firemní karta, ze které se strhávají peníze. Faktury za reklamní kredit jsou vystavovány na vaší firmu a zasílají se vám automaticky každý měsíc. Nám platíte pouze za správu. Máte tedy vždy přehled o tom, kolik se investuje do kreditu a kolik stojí naše služby,

  • Jak zjistím, že se mi kampaně vyplácí?

    Pokud provozujete e-shop, tak v každém reportu uvádíme také návratnost investic (ROI). Výdaje a návratnost budete mít vždy pod kontrolou. U lead generation webů je výpočet návratnosti složitější a je vždy potřeba vyšší míra komunikace mezi agenturou a klientem.

  • Jak ukončím spolupráci?

    Na začátku spolupráce s námi podepisujete smlouvu která má výpovědní lhůtu jeden měsíc. Pokud nebudete s naší službou spokojeni, můžete spolupráci ukončit hned od začátku následujícího měsíce. Nebudeme vám účtovat žádné poplatky za odstoupení od smlouvy. 

  • Kolik stojí úvodní audit Facebook Ads?

    Úvodní audit máte od nás při podepsání smlouvy o spolupráci zdarma. Pokud chcete audit reklam na Facebooku a Instagramu a nejste naši klienti, cena je 6,990 Kč. V rámci auditu identifikujeme všechny chyby a příležitosti, na kterých je potřeba zapracovat. 

  • Zajišťujete grafické podklady?

    Ano, vytváříme grafické bannery Facebook Ads. Grafiku může zajišťovat také váš grafik nebo grafické oddělení, ale lepší zkušenosti máme s in-house přípravou grafických podkladů. Důvodem je pravidelné testování reklamních znění a dodržování specifických požadavků pro Facebook Ads reklamy.

  • Nemám stránku na Facebooku ani profil na Instagramu

    Obojí vám můžeme založit. Postaráme se také o tvorbu obsahu na sociálních sítích v případě, že na to nemáte kapacitu. 

Zobrazit více

Nezávazná konzultace

Pojďme si společně popovídat o tom, jak Vám můžeme s online marketingem pomoci. Nechte nám na Vás kontakt. Ozveme se Vám do 24h.

blog Píšeme o digitálním marketingu