Léto bývá pro většinu e-shopů obratově slabší. Dá to rozum – lidé jsou na dovolených, starají se o děti, které mají prázdniny, užívají si času venku a krom sezónního zboží si na internetu kupují věci mnohem méně, než obvykle. Pokud
Přečtete za 6
Jak ztrojnásobit obrat v mimosezóně? Případovka našeho klienta NutWorld.cz
Červen může skrývat pro e-shopy potenciál nadprůměrných zisků. Je totiž štědrý na různé svátky – začíná Dnem dětí, 19. června oslavujeme tatínky a poslední dny měsíce tu máme konec školního roku, kdy školáci obdarovávají učitele. Pokud dává smysl se do
Přečtete za 11
Co nesmí chybět na produktové stránce?
Ať jste ve fázi, kdy přemýšlíte nad vytvořením nového e-shopu, nebo jste již zkušený majitel dlouhodobě fungujícího internetového obchodu, nejspíš jste řešili odpověď na otázku ,,Co by měla obsahovat produktová stránka?” No a protože víme, jak je to důležitá a komplexní otázka,
Přečtete za 8
Jak postupujeme u nového klienta
Rádi byste spolupracovali s naší agenturou, ale neumíte si představit, jak vůbec probíhá začátek spolupráce? Nebojte, to nejste sami. Takové dotazy dostáváme při úvodních konzultacích často, a tak jsme se rozhodli sepsat na toto téma článek, kde vám popíšeme všechny
Přečtete za 7
Proč je průměrná hodnota objednávky klíčová
Návštěvnost vašeho e-shopu je vysoká, zapracovali jste na konverzním poměru, objednávky chodí, ale návratnost výkonnostních kampaní stále není optimální? Možná potřebujete zvýšit průměrnou hodnotu objednávky! Ptáte se proč? A jak na to? Tak to pokračujte ve čtení, hned se to
Přečtete za 12
3 nejlepší emailingové nástroje pro e-shopy
Doufáme, že jsme vás v minulém článku 7 důvodů, proč by se měl e-shop zaměřit na emaling přesvědčili o nutnosti přítomnosti e-mail marketingu ve vašem marketingovém mixu a ještě lépe, že už se ho pomalu chystáte zavádět nebo nakopnout. No
Nenechte si ujít
žádný článek
Přečtete za 7
7 důvodů, proč by se měl e-shop zaměřit na emaling
Máme jednu dobrou radu pro ty z vás, kteří provozují e-shop a ještě nezačali pořádně pracovat s e-mail marketingem – na nic nečekejte a začněte! A to myslíme vážně. 🙂 E-mail je stále jedna z nejrozšířenějších a nejoblíbenějších forem komunikace
Přečtete za 9
Konec Universal Analytics. Co teď?
Pravděpodobně jste si ve svém Google Analytics účtu všimli lišty s informací o ukončení Universal Analytics, ke kterému dojde 1. 7. 2023. Znamená to, že už dále nemůžete přehlížet nové Google Analytics 4, které tu s námi sice již nějakou tu dobu
Přečtete za 5
Vyplatí se psát blog pro e-shop?
Pokud máte e-shop a ještě stále nevedete blog, tak po přečtení našeho článku nad jeho založením určitě začnete přemýšlet. Valná většina e-shopů totiž nepíše blogy jen tak, protože je baví tvořit sáhodlouhé texty a nebo protože by měli příliš volného
Přečtete za 6
Ukrajina a reakce e-shopů
Momentální situace na Ukrajině přivolala obrovskou vlnu solidarity ze strany jednotlivců, organizací i firem. Velká část populace se semkla dohromady a snaží se pomoci, jak jen to jde. Finančně, materiálně, ale třeba i “jenom” sdílením informací. A reagují i mnohé
Přečtete za 12
Jak jsme utržili 1 180 167 Kč za den
Jeden den. Přesně tolik času jsme potřebovali, abychom našemu klientovi, provozujícímu e-shop s oblečením, získali objednávky v celkové hodnotě téměř 1,2 milionu korun! A nebylo za tím nic jiného, než skvělá souhra celého týmu, marketingové nástroje a vylazená strategie. Nicméně,
Přečtete za 6
E-shopaři, nepropásněte nejvýdělečnější dny v roce!
Všichni už to jistě moc dobře znáte – chvíli se pomyslné dveře vašeho e-shopu trhnou, že nestačíte koukat, a jindy je to zase hotová okurková sezóna. Je to k zbláznění, ale není náhoda, že tato období přichází s určitou pravidelností