Video formát vládne dnešnímu světu internetu. Zejména ten, který je krátký, zábavný, stimulující… A jedním z těch momentálně nejoblíbenějších je Instagram Reels. No ale konkurence je obrovská a dá to někdy zabrat vymyslet taková videa, která organicky sklidí úspěch, tady
Přečtete za 4
5 NEJ podcastů o e-commerce
Podcasty jsou skvělým způsobem, jak zábavnou formou získat nové znalosti a inspiraci pro rozvoj svého e-shopu. Těžko se ale hledají ty skutečně dobré, a tak jsme pro vás vytvořili seznam několika, co nás baví. Ecommerce Bridge (CZ+SK) Z dílny místních
Přečtete za 4
Implementujte si Google Analytics 4
Stručně na úvod Google Analytics 4 (GA4) již 1. července 2023 plně nahradí Google Universal Analytics (UA). To znamená, že se vám v tento den přestávají sbírat data o uživatelích webu či aplikace do aktuálních Universal Analytics. Jak již napovídá
Přečtete za 5
Jak začít s firemním profilem na Tiktoku
V našem minulém článku jsme probrali, zda se vyplatí jít s vaší firmou na Tiktok. Pokud jste tedy uvážili, že to zkusíte, asi už vám běhá hlavou, jak profil správně nastavit, aby bylo vše maximálně efektivní a váš profil měl úspěch.
Přečtete za 5
Pozor na slevy! Nová směrnice EU je tady
Ve sbírkách zákonů vyšla novela zákona na ochranu spotřebitele. Pokud podnikáte na trhu B2C, pak vám od 8.12.2022 začalo běžet 30 dní na aplikování změn. Ptáte se, jaké to budou? V tomto článku se vám pokusíme sesumírovat novou směrnici EU pro e-shopy
Přečtete za 1
Jak nastavit CAPI na Shoptetu
Je to už pár měsíců, co Shoptet přišel s možností snadné implementace Conversion API (dále jen CAPI). Stále ale při auditech a u nových klientů vidíme, že jen hrstka e-shopů má CAPI nastavené. A přitom je implementace velmi jednoduchá a nezabere ani 5 minut.
Nenechte si ujít
žádný článek
Přečtete za 3
Nevypínejte dlouhodobé kampaně před Black Friday
Black Friday a celá vánoční sezóna se nezadržitelně blíží. Spousta e-shopů se již nemohla dočkat a největší akci roku zahájila již minulý či dokonce předminulý týden. Naše dnešní rychlé doporučení ohledně Facebook Ads se netýká jen Black Friday, ale všech
Přečtete za 10
Jít se svým e-shopem na TikTok či nejít?
Posledních pár let jsme všichni zaznamenali rychlý vzestup další sociální sítě, která je založená na formátu krátkých videí s velice interaktivním obsahem. Je známá pro své vysoké dosahy, dynamiku, věrné uživatele, kteří tam tráví i hodiny denně, a pro svou
Přečtete za 7
Jak udělat video na sociální sítě, které prodává
Na sociálních sítích nyní dominují krátká videa. V organickém dosahu to vidíme již delší dobu – videa mají výrazně větší dosah a míru zapojení (engagement), než statické obrázky. Lidi prostě videa baví více a dnes již každá platforma má svoji
Přečtete za 9
3 nej aplikace na úpravu Reels a Tiktok videí
Video content vládne dnešní době, to už všichni víme! Není divu, že se stala Instagram Reels a Tiktok videa jedním z vůbec nejoblíbenějších a nejkonzumovanějších typů obsahu na internetu. Dokonce existují i značky, které se díky videím dostaly do povědomí
Přečtete za 9
Agentura, freelancer nebo interní tým – co je lepší?
Když stojíte před rozhodnutím, jak vyřešit či zlepšit výkonnostní marketing vašeho e-shopu, nabízí se hned několik možností: Spravovat si kampaně vlastními silami Využít služeb šikovného freelancera Spolupracovat s agenturou Vybudovat si vlastní interní tým Jak ale poznat, která z těchto čtyř
Přečtete za 6
Jak získat co nejvíce souhlasů se sběrem cookies
O cookies jsme poslední dobou všichni slyšeli asi více, než bychom si přáli. Jen aby bylo jasno, nemluvíme o sušenkách, které si dáte s chutí ke kávě. Bavíme se o internetových cookies – malých textových souborech vytvářených webovým serverem a