Jak vaše kampaně připravit na vánoční sezónu, jaké akce nás čekají v následujících dvou měsících a na co si dát pozor v plánování kampaní a prodejů.
Přečtete za 8
Jak připravit PPC kampaně na výprodej
Jelikož juniorní PPC specialisté nemusí mít dostatečné zkušenosti s výprodeji, rozhodli jsme se sepsat tento článek a podělit se o naše osvědčené postupy a tipy, které vám mohou pomoci dosáhnout lepších výsledků.
Přečtete za 9
Glamstore: Z kamenné prodejny do stabilních výsledků v onlinu s 30% růstem
Majitelka Míša Z. již 9 let úspěšně provozuje obchod v Čáslavi, kde nabízí módu pro ženy všech velikostí. Její motto zní: Velikost nehraje roli!
Přečtete za 8
Okurková sezóna – příležitost pro detailní kontrolu kampaní
🥒 Okurková sezóna je období mimo hlavní sezónu e-shopu, kdy klesá objem objednávek, návštěvnost webu i celkový zájem zákazníků.
Přečtete za 8
13 lekcí z 13 epizod Socials Podcastu
V Socials Podcastu jsme se ohlédli zpátky a z posledních 13 epizod vybrali 13 zajímavých lekcí, které stojí za to.
Přečtete za 1
Lukáš Pítra – Jak uspět s e-shopem? Zákaznickou péčí!
Dozvíte se praktické tipy, jak konkrétně zjišťovat, v čem se může váš e-shop zlepšit, a jak mohou malé e-shopy konkurovat velkým hráčům v oblasti CX.
Nenechte si ujít
žádný článek
Přečtete za 2
Petra Dolejšová – Právo v e-commerce: Od GDPR po influencery
Petra Dolejšová je známá svou schopností převádět složitou právničinu do normální lidské řeči, což jí umožňuje poskytovat praktické a snadno pochopitelné rady majitelům e-shopů.
Přečtete za 1
Karolína Kachyňová – Jak prodávat na sociálních sítích
Jak vytvořit obsah, který zaujme a prodává, jak budovat a udržovat aktivní komunitu a jak nastavit efektivní proces pro tvorbu desítek videí měsíčně.
Přečtete za 1
Michal Janík – Jak zvýšit zisk pomocí Mergada
V nové epizodě Socials Podcastu jsme přivítali Michala Janíka, zakladatele nástroje Mergado a úspěšného podnikatele, který se podílí na vedení více než 10 firem. Michal se s námi podělil o své zkušenosti z podnikání a přinesl cenné rady pro majitele
Přečtete za 1
Lukáš Hertl – E-mailing v e-commerce: nezbytnost nebo přežitek?
Je e-mailing pro e-shopy opravdu nutný v dnešní době? Funguje stále? Jak s e-mailingem začít? Kdy a jak správně segmentovat databázi kontaktů? Jaký nástroj na e-mailing je nejlepší?
Přečtete za 1
7 kroků úspěšné výkonnostní reklamy
Tento podrobný návod vám ukáže, jak efektivně využívat reklamy k získání nových zákazníků pro váš e-shop.
Přečtete za 1
Michal Krutiš – Business strategie pro e-shopy a budoucnost e-commerce
Proč je business strategie klíčová pro úspěch e-shopu (a vlastně každé firmy) a jaké jsou největší výzvy, kterým čelí malé a střední e-shopy.