Správa
PPC kampaní

Pay-per-click reklamy jsou osvědčeným a velmi rozšířeným online marketingovým nástrojem, jenž zvýší konverze a návštěvnost vašich webových stránek. V České republice jsou nejpoužívanější PPC systémy Google Ads a Seznam S-klik. Oba tyto nástroje spravujeme. Prostřednictvím PPC reklam se budete objevovat na předních příčkách ve vyhledávání na Google a Seznamu, čímž oslovíte potenciální zákazníky v klíčovém momentě jejich nákupního rozhodování. U nás budou vaše PPC kampaně ve správných rukou.

Nezávazná konzultace

Náš ověřený způsob spolupráce

  1. 1
    Provedeme audit aktuálního stavu.

    Krok 1 Provedeme audit aktuálního stavu.

    Pokud již s PPC máte zkušenosti a v nástrojích shromažďujete historická data, provedeme komplexní audit dosavadního nastavení a výsledků PPC reklam. Zjistíme, co vám doposud fungovalo a čeho by naopak bylo dobré se v budoucnu vyvarovat. V případě, že jste v PPC světě úplnými nováčky, rádi vám vysvětlíme celý proces správy PPC kampaní.

  2. 2
    Vypracujeme analýzu klíčových slov.

    Krok 2 Vypracujeme analýzu klíčových slov.

    Tajemství úspěšných PPC reklam spočívá v detailní analýze klíčových slov. Představte si, že váš zákazník zadá klíčové slovo, které reflektuje vaší nabídku zboží či služeb, do vyhledávače Google nebo Seznam. Ten mu následně ukáže vaši nabídku jako první. V tuto chvíli máte oproti konkurenci velkou výhodu a s velkou pravděpodobností získáte nového zákazníka.

  3. 3
    Připravíme kampaně a reklamy.

    Krok 3 Připravíme kampaně a reklamy.

    Vytvoříme přehlednou strukturu kampaní a reklamní inzeráty. Pro úspěšný marketing je důležité, aby se reklama zobrazila zákazníkovi ve správný čas, na správném místě a ve správném znění, které ho zaujme natolik, aby jí věnoval pozornost. Připravíme reklamy s vysokým CTR, které zákazníky upoutají a dovedou na cílovou stránku, kde najdou přesně to, co vy nabízíte a oni hledají.

  4. 4
    Připravíme strategii a stanovíme cíle.

    Krok 4 Připravíme strategii a stanovíme cíle.

    Když budujete dům, dříve než začnete stavět základní desku, necháte architekta vypracovat jeho detailní plán. Stejně je tomu i v případě PPC kampaní a online marketingu obecně. Před začátkem přípravy kampaní vypracujeme rovněž detailní plán, podle kterého budeme postupovat při nastavování PPC nástrojů. 

  5. 5
    Testujeme. Optimalizujeme.

    Krok 5 Testujeme. Optimalizujeme.

    Po celkovém nastavení a spuštění kampaní přichází na řadu další část naší práce, kterou je jejich správa a optimalizace. Úvodní nastavení je vždy do určité míry odhad a během následujících několika měsíců kampaně na základě získaných dat z pilotního provozu postupně odladíme. Mezi velmi důležité části patří testování nových nástrojů, grafického provedení reklam, reklamních sdělení a cílových skupin tak, abychom dosáhli co nejvyšší návratnosti investic.

  6. 6
    Pravidelně reportujeme.

    Krok 6 Pravidelně reportujeme.

    Pro vaší neustálou kontrolu, jestli kampaně přinášejí požadované výsledky, připravíme přehledný report dostupný online. Na konci každého měsíce pro vás vypracujeme souhrn výsledků, uskutečněných úprav a doporučení pro následující období. Na základě sumarizace podnikneme společně další kroky ke zvýšení efektivnosti kampaní a celkové online marketingové komunikace.

Proč si nás vybrat pro správu PPC?

faq Často se nás ptáte na

  • Kolik stojí správa výkonnostních reklam?

    Nemáme jasně definovaný ceník. Není to ani možné, protože každý klient je unikátní a potřebuje individuální přístup. Cenovou nabídku vytváříme pro každého klienta zvlášť. 

    Za naše služby platíte na základně jednoho z následujících modelů.

    1) Platíte za výsledky

    Naše ohodnocení vychází ze stanovených KPI, například určitý počet získaných leadů za určité období. U e-shopů používáme také model, kdy platíte x% z celkového zisku, který vám získáme. 

    2) Měsíční fixní paušál

    Stanovíme si fixní částku a celkový rozsah služeb, které pro vás budeme vykonávat. Paušál se může vždy upravit podle rozsahu služeb v daném období (např. podle sezónnosti)  

    3) Kombinace paušálu & Success Fee

    Velmi oblíbený model je kombinace paušálu & Success Fee, kdy si domluvíme fixní a variabilní částku s tím, že ta variabilní je závislá od výsledků, které vám přineseme.  Příkladem může být odměna ve výši x Kč v případě překročení zisku ve výši Y Kč.

  • Kdo je majitelem reklamních účtů?

    Vy jste vždy majiteli  Google Ads, S-kliku, Facebook Business Manager, Facebook Ads Manager, katalogů produktů nebo Facebook Pixelu. Pokud již účty založené máte, jen nám je nasdílíte. Pokud je zatím založené nemáte, vše vám založíme pod vaším Business Manager účtem. Při ukončením spolupráce vám vše zůstává.

  • Kdo platí za kredit v reklamních účtech?

    Do reklamního účtu je přidána vaše firemní karta, ze které se strhávají peníze. Faktury za reklamní kredit jsou vystavovány na vaší firmu a zasílají se vám automaticky každý měsíc. Nám platíte pouze za správu. Máte tedy vždy přehled o tom, kolik se investuje do kreditu a kolik stojí naše služby,

  • Jak zjistím, že se mi kampaně vyplácí?

    Pokud provozujete e-shop, tak v každém reportu uvádíme také návratnost investic (ROI). Výdaje a návratnost budete mít vždy pod kontrolou. U lead generation webů je výpočet návratnosti složitější a je vždy potřeba vyšší míra komunikace mezi agenturou a klientem.

  • Jak ukončím spolupráci?

    Na začátku spolupráce s námi podepisujete smlouvu která má výpovědní lhůtu jeden měsíc. Pokud nebudete s naší službou spokojeni, můžete spolupráci ukončit hned od začátku následujícího měsíce. Nebudeme vám účtovat žádné poplatky za odstoupení od smlouvy. 

Zobrazit více

Nezávazná konzultace

Pojďme si společně popovídat o tom, jak Vám můžeme s online marketingem pomoci. Nechte nám na Vás kontakt. Ozveme se Vám do 24h.

blog Píšeme o digitálním marketingu