Preloader logo Preloader logo
Zjistit více
Preloader logo Preloader logo
Cz En
Služby Případové studie Volné pozice 📖 Univerzita Dropdown Sjednat schůzku Logo

👑 Kralujte s námi zbožákům

Reklama na Heuréce, Zboží.cz či Glami nefunguje podle vašich představ? Tušíte, že je v nich nevyužitý potenciál?

 

Vaše produkty musí být vidět tam, kde je zákazníci hledají. Využijte s námi potenciál vašich zbožových srovnávačů.

 

Zajistíme pro vás:

 

👉 Založení nebo kontrolu účtů
👉 Nastavení měření odeslaných objednávek
👉 Kontrolu a úpravu produktového feedu v nástroji Mergado
👉 Párování produktů do produktových karet
👉 Úpravu cen za kliknutí dle výsledků a pozice v produktové kartě
👉 Pravidelnou kontrolu spárovanosti produktů
👉 Nastavení automatizovaného bidování přes nástroj Bidding Fox
👉 Reporting výsledků

 

Zjistěte, jak to děláme.👇

Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo

Jaký bude postup.

✅ Založení účtů a úprava XML feedů v Mergadu

Vybereme vhodné srovnávače dle vašeho sortimentu a provedeme jejich nastavení včetně měření konverzí. Zpracujeme analýzu produktových feedů a pokud bude třeba, upravíme je přes nástroj Mergado tak, aby splňovaly specifikace daného srovnávače. Pokud nemáte žádný feed vytvořený, připravíme zadání pro vašeho programátora. V případě Heuréky vám na web můžeme implementovat službu “Ověřeno zákazníky”.

01

✅ Zařazení produktů do správných kategorií

Jedním z klíčů k úspěchu ve srovnávačích je zařazení produktů z vaší nabídky do správných kategorií. Jen tak zajistíte, aby zákazníci našli. Postaráme se o správné zařazení produktů a jejich párování v produktových kartách.

02

✅ Nastavení strategie

Nastavíme velikost bidů (nabízených cen za kliknutí) dle konkurenčnosti odvětví a cílového PNO. Doporučíme úpravy, které zajistí, že zacílíte ty správné zákazníky a od koupě je ničím neodradíte. Produkty budeme udržovat na předních pozicích v rámci produktových karet.

03

✅ Optimalizace nákladů a automatizace

Nastavením naše práce teprve začíná. Budeme pravidelně kontrolovat výsledky e-shopu ve srovnávačích a upravíme vše s cílem vygenerovat co nejvyšší obrat při dodržení stanoveného PNO. Postupně pak zajišťujeme maximální možnou míru automatizace celého procesu.

04

O jaké srovnávače se staráme.

Případové
studie.

Více než 50 e-shopům jsme v naší digitální marketingové agentuře pomohli navýšit obrat a zefektivnit výkonnostní kampaně. Podívejte se na příběhy některých z nich.

Mini-případovky.

Zajímají vás další příběhy klientů naší online agentury?
Přečtěte si krátké případovky na našem blogu.

FAQ.

Jak srovnávače zboží fungují?

Zákazníkům na základě hledání ukazují konkrétní produkty (zboží), včetně mnoha užitečných informací, jako je třeba cena produktu, cena za dopravu či skladová dostupnost. Zákazník si tak snadno může porovnat nabídky více e-shopů. Proto je důležité být ve srovnávači „co nejvýše“, neboť stoupá šance, že se proklikne právě na váš e-shop.
Co zahrnuje správa srovnávačů?
Kontrolu výsledků jednotlivých kategorií a produktů, kontrolu korektního párování produktů a kategorií, úpravu cen za kliknutí, vyhodnocení výsledků.
Jak začít inzerovat ve srovnávačích?
Abyste mohli začít inzerovat ve srovnávačích, je potřeba mít vytvořený XML feed a založený účet na konkrétní platformě. Následně přichází na řadu správa a optimalizace k dosažení co nejvyšší efektivity.
Co vám srovnávače přinesou?
Navýšení návštěvnosti webu, zvýšení tržeb, optimalizaci nákladů, zvýšení povědomí o značce i nové zákazníky.
Jaké srovnávače spravujeme?
V současnosti pracujeme se srovnávači Heuréka a Zboží.cz. V rámci služby Správa PPC kampaní pak nabízíme zobrazení produktů také v Nákupech Google.
Jak zajistit, abyste byli na Zboží a na Heuréce vidět?
Kontaktujte nás a my rádi vypracujeme přesnou strategii, jak v krátkém čase dosáhnout zajímavých obchodních pozic ve srovnávačích zboží dle vašeho výběru.

Píšeme o marketingu
pro e-shopy.