Preloader logo Preloader logo
Zjistit více
Preloader logo Preloader logo

Správa
srovnávačů zboží

Arrow
Sjednat schůzku

Popis
služby

Vaše produkty musí být vidět tam, kde je zákazníci hledají.

 

Postaráme se o inzerování vašich produktů v rámci zbožových srovnávačů Heuréka a Zboží.

Jak vám pomůžeme
se srovnávači zboží.

Založení účtů a úprava XML feedů v Mergadu

Vybereme vhodné srovnávače dle vašeho sortimentu a provedeme jejich nastavení včetně měření konverzí. Zpracujeme analýzu produktových feedů a pokud bude třeba, upravíme je přes nástroj Mergado tak, aby splňovaly specifikace daného srovnávače. Pokud nemáte žádný feed vytvořený, připravíme zadání pro vašeho programátora. V případě Heuréky vám na web můžeme implementovat službu “Ověřeno zákazníky”.

01

Zařazení produktů do správných kategorií

Jedním z klíčů k úspěchu ve srovnávačích je zařazení produktů z vaší nabídky do správných kategorií. Jen tak zajistíte, aby zákazníci našli. Postaráme se o správné zařazení produktů a jejich párování v produktových kartách.

02

Nastavení strategie

Nastavíme velikost bidů (nabízených cen za kliknutí) dle konkurenčnosti odvětví a cílového PNO. Doporučíme úpravy, které zajistí, že zacílíte ty správné zákazníky a od koupě je ničím neodradíte. Produkty budeme udržovat na předních pozicích v rámci produktových karet.

03

Optimalizace nákladů a automatizace

Nastavením naše práce teprve začíná. Budeme pravidelně kontrolovat výsledky e-shopu ve srovnávačích a upravíme vše s cílem vygenerovat co nejvyšší obrat při dodržení stanoveného PNO. Postupně pak zajišťujeme maximální možnou míru automatizace celého procesu.

04

O jaké srovnávače se staráme.

Případové
studie.

Více než 50 e-shopům jsme pomohli navýšit obrat a zefektivnit výkonnostní kampaně. Podívejte se na příběhy některých z nich.

Mini-případovky.

Zajímají vás další příběhy našich klientů?
Přečtěte si krátké případovky na našem blogu.

Jak probíhá spolupráce.

Máme ověřený postup spolupráce,
ale umíme se přizpůsobit vašim potřebám.

Úvodní schůzka, audit
a nabídka spolupráce
01
Úvodní schůzka s námi probíhá obvykle online. Společně se na ní seznámíme, pohovoříme o vašem e-shopu i vašich představách do budoucna. Náš tým následně provede audit aktuálního stavu kampaní a vašeho webu, uděláme si kompletní obrázek o značce, a to včetně konkurence, cílů a možných řešení. Pokud vyhodnotíme, že spolupráce dává smysl a bude přínosná pro obě strany, připravíme vám konkrétní nabídku.
Stanovení strategie
optimalizace e-shopu
02
Na základě úvodní schůzky a hotového auditu pro vás vytvoříme strategii zaměřenou na výkonnostní marketing. Vybereme kombinaci vhodných marketingových kanálů a předáme vám doporučení pro rozvoj e-shopu s cílem zvýšení konverzního poměru, tak aby společně realizované kampaně měly ještě lepší účinek a přilákaly více zákazníků.
Příprava obsahu i technologií 03
Provedeme kompletní nastavení či kontrolu analytických nástrojů (Google Analytics 4, Meta Pixel, Google Conversion Tracking a další), aby bylo možné přesně vyhodnocovat dopad výkonnostních kampaní napříč kanály. Připravíme kampaně na stanovených platformách, společně vymyslíme grafické podklady pro reklamy a napíšeme k nim poutavé texty.
Spuštění kampaní a testování 04
Ostrým startem kampaní práce rozhodně nekončí! Aktivně je budeme upravovat tak, aby dosahovaly co nejlepších výsledků a plnily stanovené cíle. Společně budeme pracovat na jejich optimalizaci, dlouhodobém zlepšování a zajištění maximální efektivity reklamy v rámci stanoveného rozpočtu.
Škálování 05
Efektivní škálování kampaní při vysoké návratnosti je snem každého majitele e-shopu. A přesně s tím vám rádi pomůžeme. Díky množství získaných dat z optimalizační fáze najdeme další vhodné platformy a cílení pro škálování prodejů vašeho e-shopu při dodržení stanoveného PNO či ROAS.

Proč s námi
spolupracovat?

Zajímá vás, proč se vyplatí spolupracovat
právě s námi? Práce pro naše klienty stojí
na šesti základních pilířích:

Slide image

01

Rychlost a spolehlivost

-

Víme, že některé věci nepočkají a rychlost může být klíčový faktor pro úspěch vašich kampaní. Spolupráci proto můžeme zahájit i během několika dnů. Nikdy však na úkor kvality.

Slide image

02

Organizovanost a komunikace

-

Díky naší úzké specializaci máme prověřený proces realizace zakázek. Budeme s vámi komunikovat ve Freelu, nástroji pro efektivní projektové řízení. Už žádné hromady e-mailů!

Slide image

03

Žádní junioři, jen ostřílení profíci

-

V Socials dostáváte za své peníze úzký tým profesionálů na výkonnostní reklamu se zkušeností ze stovek e-shopů, žádné juniory, tak jako ve velkých agenturách.

Slide image

04

Neustálý dohled nad výsledky

-

Získáte od nás detailní real-time přehled výsledků e-shopu i kampaní v nástroji Google Data Studio. Každý měsíc si navíc zavoláme, probereme klíčové metriky i další možnosti rozvoje.

Slide image

05

Rozpočty v milionech Kč měsíčně

-

Spravujeme klientské reklamní rozpočty v řádech milionů Kč měsíčně. Díky tomu víme, jaké jsou aktuální trendy a co v kampaních funguje.

Slide image

06

Správou kampaní to nekončí

-

Pomůžeme vám s rozvojem e-shopu, businessu i plánováním akcí. Klientům často pomáháme i s oblastmi jejich podnikání, které daleko převyšují hranice digitálního marketingu.

Proč s námi
spolupracovat?

Zajímá vás, proč se vyplatí spolupracovat
právě s námi? Práce pro naše klienty stojí
na šesti základních pilířích:

Slide image

01

Rychlost a spolehlivost

-

Víme, že některé věci nepočkají a rychlost může být klíčový faktor pro úspěch vašich kampaní. Spolupráci proto můžeme zahájit i během několika dnů. Nikdy však na úkor kvality.

Slide image

02

Organizovanost a komunikace

-

Díky naší úzké specializaci máme prověřený proces realizace zakázek. Budeme s vámi komunikovat ve Freelu, nástroji pro efektivní projektové řízení. Už žádné hromady e-mailů!

Slide image

03

Žádní junioři, jen ostřílení profíci

-

V Socials dostáváte za své peníze úzký tým profesionálů na výkonnostní reklamu se zkušeností ze stovek e-shopů, žádné juniory, tak jako ve velkých agenturách.

Slide image

04

Neustálý dohled nad výsledky

-

Získáte od nás detailní real-time přehled výsledků e-shopu i kampaní v nástroji Google Data Studio. Každý měsíc si navíc zavoláme, probereme klíčové metriky i další možnosti rozvoje.

Slide image

05

Rozpočty v milionech Kč měsíčně

-

Spravujeme klientské reklamní rozpočty v řádech milionů Kč měsíčně. Díky tomu víme, jaké jsou aktuální trendy a co v kampaních funguje.

Slide image

06

Správou kampaní to nekončí

-

Pomůžeme vám s rozvojem e-shopu, businessu i plánováním akcí. Klientům často pomáháme i s oblastmi jejich podnikání, které daleko převyšují hranice digitálního marketingu.

FAQ.

Jak srovnávače zboží fungují?

Zákazníkům na základě hledání ukazují konkrétní produkty (zboží), včetně mnoha užitečných informací, jako je třeba cena produktu, cena za dopravu či skladová dostupnost. Zákazník si tak snadno může porovnat nabídky více e-shopů. Proto je důležité být ve srovnávači „co nejvýše“, neboť stoupá šance, že se proklikne právě na váš e-shop.
Co zahrnuje správa srovnávačů?
Kontrolu výsledků jednotlivých kategorií a produktů, kontrolu korektního párování produktů a kategorií, úpravu cen za kliknutí, vyhodnocení výsledků.
Jak začít inzerovat ve srovnávačích?
Abyste mohli začít inzerovat ve srovnávačích, je potřeba mít vytvořený XML feed a založený účet na konkrétní platformě. Následně přichází na řadu správa a optimalizace k dosažení co nejvyšší efektivity.
Co vám srovnávače přinesou?
Navýšení návštěvnosti webu, zvýšení tržeb, optimalizaci nákladů, zvýšení povědomí o značce i nové zákazníky.
Jaké srovnávače spravujeme?
V současnosti pracujeme se srovnávači Heuréka a Zboží.cz. V rámci služby Správa PPC kampaní pak nabízíme zobrazení produktů také v Nákupech Google.
Jak zajistit, abyste byli na Zboží a na Heuréce vidět?
Kontaktujte nás a my rádi vypracujeme přesnou strategii, jak v krátkém čase dosáhnout zajímavých obchodních pozic ve srovnávačích zboží dle vašeho výběru.

Píšeme o eCommerce.