Preloader logo Preloader logo
Zjistit více

Správa
srovnávačů zboží

Arrow
Sjednat schůzku

Popis
služby

Vaše produkty musí být vidět tam, kde je zákazníci hledají.

 

Postaráme se o inzerování vašich produktů v rámci zbožových srovnávačů Heuréka, Zboží, Glami, Favi a Bonami.

Jak vám pomůžeme
se srovnávači zboží.

Založení účtů a úprava XML feedů

Vybereme vhodné srovnávače dle vašeho sortimentu a provedeme jejich nastavení včetně měření konverzí. Zpracujeme analýzu produktových feedů a pokud bude třeba, upravíme je přes nástroj Mergado tak, aby splňovaly specifikace daného srovnávače. Pokud nemáte žádný feed vytvořený, připravíme zadání pro vašeho programátora. V případě Heuréky vám na web můžeme implementovat službu “Ověřeno zákazníky”.

01

Zařazení produktů do správných kategorií

Jedním z klíčů k úspěchu ve srovnávačích je zařazení produktů z vaší nabídky do správných kategorií. Jen tak zajistíte, aby se zobrazovaly relevantním zákazníkům. Postaráme se o správné zařazení produktů a jejich párování v produktových kartách.

02

Nastavení strategie

Nastavíme velikost bidů (nabízených cen za kliknutí) dle konkurenčnosti odvětví a cílového PNO. Doporučíme úpravy, které zajistí, že zacílíte ty správné zákazníky a od koupě je ničím neodradíte. Produkty budeme udržovat na předních pozicích v rámci produktových karet.

03

Optimalizace nákladů a automatizace

Nastavením naše práce teprve začíná. Budeme pravidelně kontrolovat výsledky e-shopu ve srovnávačích a upravíme vše s cílem vygenerovat co nejvyšší obrat při dodržení stanoveného PNO. Postupně pak zajišťujeme maximální možnou míru automatizace celého procesu.

04

O jaké srovnávače se staráme.

Jak pracujeme.

Máme ověřený postup spolupráce,
ale umíme se přizpůsobit vašim potřebám.

Brand discovery 01
V úvodní fázi spolupráce se seznámíme se značkou, provedeme a vyhodnotíme audit aktuálního stavu kampaní a webu, identifikujeme případné slabiny. Uděláme si kompletní obrázek o značce, a to včetně konkurence, cílů a možností.
Strategie 02
Na základě brand discovery vytvoříme strategii pro výkonnostní marketing a poskytneme doporučení pro rozvoj webu s cílem zvýšení konverzního poměru. Vymyslíme vhodnou komunikační strategii, ať už půjde primárně o produkty, brand awareness, či kombinaci obojího. Vybereme, doporučíme a společně odsouhlasíme vhodné marketingové kanály.
Přípravná fáze 03
Provedeme kompletní nastavení či kontrolu analytických nástrojů (Google Analytics, Facebook Pixel, Google Conversion Tracking a další), abychom mohli vyhodnotit dopad výkonnostních kampaní napříč kanály. Dle strategie připravíme kampaně na stanovených platformách, zajistíme grafické podklady do reklam a napíšeme k nim poutavé texty.
Spuštění kampaní
a optimalizace
04
Spuštěním kampaní práce nekončí, ale teprve začíná. Kampaně budeme aktivně upravovat tak, aby dosahovaly co nejlepších výsledků a plnily stanovené cíle. Společně budeme pracovat na jejich optimalizaci, dlouhodobém zlepšování a zajištění maximální efektivity v rámci stanoveného rozpočtu.
Škálování 05
Efektivní škálování kampaní při vysoké návratnosti je snem každého majitele e-shopu. A přesně s tím vám rádi pomůžeme. Díky výsledkům z optimalizační fáze nalezneme vhodné platformy a cílení pro škálování prodejů vašeho e-shopu při dodržení stanoveného PNO či ROAS.

Proč Socials?

Proč spolupracovat právě s námi?
Zakládáme si na těchto pilířích.

Thumbnail

01

Soustředíme se na návratnost

Spolupráce s námi, to nejsou dojmy, ale přesná čísla. Děláme vše pro to, abyste za každou investovanou korunu dostali dvě zpět. A ideálně ještě více!

Thumbnail

02

Jsme agentura i partner

Každý klient je zároveň naším partnerem. Pomáháme mu s rozvojem značky, často v aspektech, které daleko převyšují hranice digitálního marketingu.

Thumbnail

03

Transparentnost

Pracujeme s agenturními přístupy, vám tak zůstává 100% dohled nad reklamními účty. Díky tomu přesně víte, jak si vaše sociální sítě a reklamy vedou.

Thumbnail

04

Rychlost a spolehlivost

Termín, na kterém se domluvíme s klientem, je pro nás svatý. Víme, že některé věci nepočkají a rychlost může být klíčový faktor pro úspěch reklamy.

Thumbnail

05

Máme přesah do všech kanálů

Efektivní komunikaci na více sociálních sítích i PPC reklamu vnímáme jako vyvážený mix, který přispívá k celkovému úspěchu. Připravíme vhodný obsah pro každý relevantní kanál.

Thumbnail

06

E-shopy jsou náš core business

Jsme agentura zaměřená výhradně na oblast eCommerce. Díky tomu držíme prst na tepu doby a umíme nejnovější trendy v odvětví uplatnit i u vás.

FAQ.

Jak srovnávače zboží fungují?

Zákazníkům na základě hledání ukazují konkrétní produkty (zboží), včetně mnoha užitečných informací. Třeba cenu produktu, cenu za dopravu či skladovou dostupnost. Zákazník si tak snadno může porovnat nabídky více e-shopů. Proto je důležité být ve srovnávači „co nejvýše“, neboť stoupá šance, že se proklikne právě na váš e-shop.
Co zahrnuje správa srovnávačů?
Kontrolu výsledků jednotlivých kategorií a produktů, kontrolu korektního párování produktů a kategorií, úpravu cen za kliknutí, vyhodnocení výsledků.
Jak začít inzerovat ve srovnávačích?
Abyste mohli začít inzerovat na srovnávačích, je potřeba mít vytvořený XML feed a založený účet na konkrétní platformě. Následně přichází na řadu správa a optimalizace k dosažení co nejvyšší efektivity.
Co vám srovnávače přinesou?
Navýšení návštěvnosti webu, zvýšení tržeb, optimalizaci nákladů, zvýšení povědomí o značce i nové zákazníky. To vše umíme zajistit.
Jaké srovnávače spravujeme?
V současnosti pracujeme se srovnávači Heuréka, Zboží, Glami, Bonami, Favi. V rámci služby Správa PPC kampaní pak nabízíme zobrazení produktů také v Nákupech Google.
Jak zajistit, abyste byli na Zboží a na Heuréce vidět?
Kontaktujte nás a my rádi vypracujeme přesnou strategii, jak v krátkém čase dosáhnout zajímavých obchodních pozic ve srovnávačích zboží dle vašeho výběru.

Píšeme o eCommerce.