Zjistit více

Generujeme nové zákazníky pro Basket-obchod.cz s ROAS 11 díky Facebook Ads

Arrow
Naplánovat konzultaci

Představení klienta

Basket obchod je největší shop s basketbalovými botami, oblečením a doplňky v České republice. Naleznete u nich vše od ponožek až po exkluzivní releasy limitovaných edicí Jordan Retro. Mají pobočky v Praze a Brně, ale hlavním zdrojem obratu je e-shop.

 

Spolupráci jsme zahájili v březnu 2019. Do té doby klient nevyužíval výkonnostní reklamu na sociálních sítích. Sám ale vytvářel velmi kvalitní obsah a povedlo se mu vybudovat stránku na Facebooku s vice než 50 0000 sledujícími.

Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo

S čím klient
potřeboval pomoci?

Měřitelný cíl:

Navýšit prodeje
e-shopu s minimálním ROAS 5.5.

Problém:

Na webu nebyl implementovaný Facebook Pixel a ani nebyly spuštěné žádné výkonnostní kampaně, ať už na Facebooku či na Instagramu. Neměli jsme tedy žádná výchozí data a tak bylo třeba vše vybudovat od začátku. 

Z naší zkušenosti víme, že je vhodné, aby Facebook Pixelu sbíral data dlouhodobě a ideálně ještě před začátkem kampaní. Čím více dat Facebook Pixel má, tím efektivnější je cílení reklam. Můžete tak rychleji dosáhnout vyššího ROAS.

To stejné platí o historii reklamního účtu. Uděláte-li přebírání reklamního účtu důkladný audit, zjistíte, co historicky dobře fungovalo, a čeho je třeba se naopak vyvarovat. Plánování a nastavení nových kampaní je tak přesnější a rychlejší.

Basket-Obchod.cz

Naše řešení:

  • Implementovali jsme Facebook Pixel pro e-commerce
  • Spustili jsme DPA kampaně na prospecting a remarketing
  • Pomohli jsme s přípravou grafických podkladů – fotky, bannery, videa
  • V prvních několika týdnech jsme používali primárně kampaně zaměřené na zvýšení návštěvnosti a povědomí o značce. Díky tomu jsme získali prostor pro zisk dat ve Facebook Pixelu dříve, než se pustíme do dražších konverzních kampaní
  • Otestovali jsme desítky audiencí podle zájmů a našli několik vítězných, které přinášejí vysoký ROAS dodnes
  • Následně jsme vytvořili value based lookalike (podobné uživatele zákazníkům s nejvyšší hodnotou objednávky) a nechali Facebook najít jim podobné na základě již získaných dat
  • A pokračujeme v dlouhodobém budování povědomí o značce, čímž se snižuje cena za získání nových zákazníků

Dosažené výsledky

01Dlouhodobý ROAS 11

Kombinace prospectingu a remarketingu v atribuci 7+1

0225M+ zobrazení reklam

032 500+ vygenerovaných nákupů

11

ROAS

2500+

Vygenerovaných nákupů

25M

Impresí

Použili jsme
následující nástroje