Zjistit více

Generujeme nové zákazníky pro Basket-obchod.cz s ROAS 11 díky Facebook Ads

Arrow
Naplánovat konzultaci

Představení klienta

Basket obchod je největší shop s basketbalovými botami, oblečením a doplňky v České republice. Naleznete u nich vše od ponožek až po exkluzivní releasy limitovaných edicí Jordan Retro. Mají pobočky v Praze a Brně, ale hlavním zdrojem obratu je e-shop.

 

Spolupráci jsme zahájili v březnu 2019. Do té doby klient nevyužíval výkonnostní reklamu na sociálních sítích. Sám ale vytvářel velmi kvalitní obsah a povedlo se mu vybudovat stránku na Facebooku s vice než 50 0000 sledujícími.

Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo

Úvod

Cíl:

Navýšit prodeje e-shopu s minimálním ROAS 5.5.

Problém:

Na webu nebyl implementovaný Facebook Pixel a ani nebyly spuštěné žádné výkonnostní kampaně jak na Facebooku,tak na Instagramu. Neměli jsme žádná výchozí data a vše bylo třeba vybudovat od začátku. 

Minimálně u Facebook Pixelu je dobré, když již nějakou dobu sbírá data. Čím více dat Facebook Pixel má, tím efektivnější je cílení reklam. Můžete rychleji získat vyšší ROAS rychleji.

Stejně tak to je i v případě historie reklamního účtu. Pokud uděláte při přebírání reklamního účtu důkladný audit, tak zjistíte, co historicky dobře fungovalo a čemu je třeba se naopak vyvarovat. Plánování a nastavení nových kampaní je tak přesnější a rychlejší.

Basket-Obchod.cz

Naše řešení:

  • Implementovali jsme Facebook Pixel pro e-commerce
  • Spustili jsme DPA remarketingové kampaně rozdělené do produktových setů podle typu produktu
  • Pomohli jsme s přípravou grafických podkladů – fotky, bannery, videa
  • V prvních několika týdnech jsme používali primárně kampaně zaměřené na zvýšení návštěvnosti a povědomí o značce. Chtěli jsme dát Facebook Pixelu prostor pro získání dat dříve, než se pustíme do dražších konverzních kampaní (doplnila jsem slovo dříve)
  • Otestovali jsme desítky audiencí podle zájmů a našli několik vítězů, které přináší vysoký ROAS dodnes
  • V dalším kroku, když už měl Facebook větší množství dat, jsme vytvořili value based lookalike (podobné uživatele zákazníkům s nejvyšší hodnotou objednávky) a nechali Facebook najít jim podobné
  • Dlouhodobě budujeme povědomí o značce a tím se snižuje cena za získání nových zákazníků

Výsledek

01Dlouhodobý ROAS 11

Kombinace prospectingu a remarketingu v atribuci 7+1

0225M+ zobrazení reklam

032.500+ vygenerovaných nákupů

11

ROAS

2500+

Vygenerovaných nákupů

25M+

Impresí

Jaké nástroje jsme použili