Zjistit více

Pomáháme lépe prodávat dětské hračky, které rozvíjí zrak a motoriku našich nejmenších

Arrow
Sjednat schůzku

Představení klienta

E-shop Černá na bílé založili manželé Paverovi v roce 2019. Celý příběh začal, když majitelka Tereza Paverová začala s tvorbou černobílých kartiček pro jejich prvorozeného syna Kryštofa. Viděla, že syn na kartičky pozitivně reaguje a spoustu lidí si přáli mít kartičky také, a tak se rozhodla nabídnout je i ostatním skrze e-shop. Nabídka kontrastních hraček a doplňků se od té doby výrazně rozšířila – nyní na e-shopu najdete sortiment vlastní výroby, ale také pestrou nabídku dětských hraček a doplňků z celého světa těšící se veliké oblibě.

 

Spolupráci jsme zahájili v červnu 2020. Klientka primárně využívala organický dosah přes sociální sítě, s hlavním prodejním kanálem na Instagramu. Velmi účinně zapojovala do komunikace větší i menší influencery. Rovněž investovala do placené reklamy Sklik na Seznamu.

Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo

S čím klientka
potřebovala pomoci?

✅ Navýšení obratu s PNO do 20 %

✅ Nastavit ucelenou strategii online marketingové komunikace

Majitelka neměla s výkonnostní reklamou prakticky žádné zkušenosti. Reklamu na Seznamu využívala pro podporu brandu, nikoliv na výkon. Tomu odpovídalo i chybějící nastavení analytických nástrojů a tudíž i absence historických dat. Zkrátka kompletně potřebovala vše donastavit a vytvořit ucelenou online strategii, která bude dávat dlouhodobě smysl a hlavně jí pomůže vydělat více peněz.

Nastavili jsme analytické nástroje a navrhli strategii online marketingu. S Terezou jsme také prodiskutovali benefity rozprostření marketingového rozpočtu do více digitálních kanálů, aby nebyl využíván pouhý Skliku od Seznamu. I zde, stejně jako v investicích, platí: Větší diverzifikace snižuje riziko výpadku obratu v případě, kdy jeden z marketingových kanálů přestane fungovat.

Jelikož jsme zahajovali spolupráci mimo hlavní sezónu, museli jsme vsadit na 100% efektivitu a maximalizaci zisků:

👉🏻 Google Ads jsme zahájili e-shopovými evergreeny – PLA, Smart a následně DSA. Jakmile jsme měli dostatek dat z dynamických kampaní, začali jsme část rozpočtu přesouvat do klasických vyhledávacích kampaní.

👉🏻 Facebook Ads jsme strukturovali do typického trychtýře dynamického a klasického remarketingu a akvizice. Postupem času jsme vyzkoušeli i DABU, ale z historické zkušenosti s dětským sortimentem jsme od ní neměli velké očekávání. Dlouhodobé 17% PNO této kampaně nás ovšem nadmíru překvapilo! Kvůli absenci historických dat v Meta Pixelu jsme od začátku spolupráce kampaně optimalizovali na události ve funnelu, to znamená postupně na View Content ➡️ Add To Cart ➡️ Initiated Purchase ➡️ Purchase. Díky tomu se nám tato automatická kampaň podařila efektivně rozjet. A úplně nejlépe nám funguje kombinace 2 reklamních sad, přičemž jedna je optimalizovaná právě na Zahájení nákupu a druhá na Nákupy.

👉🏻 Sklik – paní majitelka byla s naším přístupem a prací natolik spokojená, že nám po čase také svěřila reklamy na Seznamu. S chutí jsme se vrhli na optimalizaci účtu a snížení odstrašujícího 70% PNO.

👉🏻 Email marketing – Do marketingového mixu jsme zakomponovali e-mailový marketing. A to primárně ze dvou důvodů: za 1️⃣ e-shop disponoval poměrně velkou databází registrovaných kontaktů, a za 2️⃣ značka Černá na bílé má vysokou retenci zákazníků, zpravidla maminek, které se do e-shopu rády vracejí. Nakupují jak nové produkty, tak dárky pro děti svých kamarádek. S Katarínou Kurejovou jsme tedy vytvořili strukturu automatizovaných e-mailů a pracujeme na pravidelných rozesílkách.

👉🏻 Nové webové stránky – Po hlavní sezóně jsme inicializovali upgrade old school webu do modernější podoby. Domluvili jsme spolupráci s Mime Digital a nyní má Černá na bílé zbrusu nový e-shop, který nejen že vypadá lépe než ten předchozí, ale hlavně zvýšil konverzní poměr.

Last but not least 🔊 K tomu všemu patří obrovský kredit Tereze, která skvěle pracuje se svými fanoušky na sociálních sítích. Zajímavý obsah a pravidelné zakomponování síly influencerů šíří jméno značky a povědomí o černobílém sortimentu do dalších sfér. A bez pochyby přináší do kasičky další korunky.

Na níže uvedených grafech například vidíte, co může přinést dobrý influencer díky jednomu příspěvku.

Dosažené výsledky

01Meziroční navýšení obratu o 64 %

02Zvýšení konverzního poměru o 11 %

038 200 + objednávek

04PNO do 15 %

64%

Navýšení obratu meziročně

15%

PNO

8 200+

Objednávek