Když návštěvníci vašeho e-shopu narazí na neexistující stránku, objeví se před nimi chybová zpráva 404. Je to takový výkřik webu, který říká: “Omlouvám se, ale tady nic nenajdete.” 😟 Proč byste se měli o tuto chybu starat? Jakým způsobem odkazy
Přečtete za 6
Jak a proč psát blog pro e-shop (a vyplatí se to?)
V dnešním světě e-commerce je blog víc než jen kreativní oddechová chvíle. Je to důmyslný nástroj, který vám pomůže získat loajální zákazníky a posílit SEO vašeho e-shopu. Blog je vaše podium pro sdílení pikantního obsahu, budování vztahů se zákazníky a
Přečtete za 5
Influencer marketing – co to je a jak ho využít pro růst e-shopu
Influencer marketing je velmi silným nástrojem pro růst e-shopů. Spolupráce s relevantními influencery může posílit povědomí o značce, zvýšit angažovanost uživatelů a vést k růstu prodejů. V tomto článku se podíváme na klíčové kroky, jak efektivně využít influencer marketing k
Přečtete za 6
12 efektivních e-mailingových automatizací pro e-shopy
Když se řekne “e-mail marketing”, spoustě lidem se orosí čelo a vybaví se jim jedno slovo – spam! Není však e-mail marketing jako e-mail marketing a pokud ho děláte správně, rozhodně by se nemělo jednat o nevyžádanou poštu. To by
Přečtete za 7
8 hlavních faktorů, které ovlivňují SEO e-shopu
SEO (Search Engine Optimization) je jedním z nejdůležitějších aspektů úspěchu pro spoustu e-shopů. Správná optimalizace e-shopu pro vyhledávače pomůže zlepšit jeho viditelnost, návštěvnost a hlavně počet objednávek. V tomto článku se podíváme na 8 hlavních faktorů, na kterých můžete zapracovat
Přečtete za 5
Kolik by měl e-shop investovat do výkonnostní reklamy?
Tuto dobrou otázku nám pokládá většina marketingových manažerů a majitelů e-shopů. Stanovení rozpočtu je totiž výrazně složitější, než se může na první pohled zdát. Cílem tohoto článku není předat vám konkrétní čísla, ale naučit vás nad rozpočtem přemýšlet v souvislostech.
Nenechte si ujít
žádný článek
Přečtete za 4
Co je to výkonnostní reklama neboli performance marketing a jak s ní začít
Výkonnostní marketing (nebo také performance marketing) je forma marketingu zaměřující se na dosahování konkrétních cílů a měření účinnosti kampaní na základě konkrétních výsledků. Hlavní cíle výkonnostního marketingu jsou: Oproti tradiční reklamě, která se zaměřuje především na zvyšování povědomí o značce
Přečtete za 3
TikTok: Zůstat či odejít?
Poslední měsíc kolují zejména v médiích ohnivé debaty ohledně TikToku. Je to hlavně z důvodu, že Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (krátce NÚKIB) vydal varování před bezpečnostním rizikem spojeným s aplikací TikTok. A to samozřejmě zmobilizovalo všemožné instituce,
Přečtete za 5
5 top AI nástrojů pro marketéry
V dnešní “době digitální” je pro firmy čím dál tím více důležité mít špičkový marketing. A s tím už nějakou dobu pomáhá umělá inteligence nebo-li AI. Díky ní jsou schopni marketéři celého světa efektivněji cílit své kampaně, personalizovat zákaznické zážitky,
Přečtete za 7
9 tipů, jak na úspěšné IG Reels
Video formát vládne dnešnímu světu internetu. Zejména ten, který je krátký, zábavný, stimulující… A jedním z těch momentálně nejoblíbenějších je Instagram Reels. No ale konkurence je obrovská a dá to někdy zabrat vymyslet taková videa, která organicky sklidí úspěch, tady
Přečtete za 7
Jak propagujeme digitální produkt našeho klienta Brown-leopard.cz
Výkonnostní rekama funguje ve všech možných odvětvích. Důkazem toho je i náš klient brown-leopard.cz, který nabízí ryze digitální produkt, a to grafické šablony do programů Adobe Photoshop, Photoshop Elements, Canva, Zoner, PicMonkey & Gimp. Majitelkou tohoto e-shopu je Kristýna, maminka
Přečtete za 10
Jak navýšit obrat o 30 % v okurkové sezóně? V Černé na bílé už to ví!
Černá na bílé je úspěšná česká značky a my v Socials se budeme snažit, aby byla ještě úspěšnější.