Preloader logo Preloader logo
Cz En
Služby & Ceník Případové studie O nás Volné pozice 📖 Vzdělávání Dropdown Kontakt Logo
Kolik by měl e-shop investovat do výkonnostní reklamy?

Přečtete za 5

Kolik by měl e-shop investovat do výkonnostní reklamy?

Tuto dobrou otázku nám pokládá většina marketingových manažerů a majitelů e-shopů. Stanovení rozpočtu je totiž výrazně složitější, než se může na první pohled zdát. Cílem tohoto článku není předat vám konkrétní čísla, ale naučit vás nad rozpočtem přemýšlet v souvislostech.

Nenechte si ujít
žádný článek

Přihlášení proběhlo úspěšně, děkujeme.

Špatně zadaná emailová adresa.

Prosím, odsouhlaste zpracování osobních údajů.

Co je to výkonnostní reklama neboli performance marketing a jak s ní začít

Přečtete za 4

Co je to výkonnostní reklama neboli performance marketing a jak s ní začít

Výkonnostní marketing (nebo také performance marketing) je forma marketingu zaměřující se na dosahování konkrétních cílů a měření účinnosti kampaní na základě konkrétních výsledků. Hlavní cíle výkonnostního marketingu jsou: Oproti tradiční reklamě, která se zaměřuje především na zvyšování povědomí o značce