Preloader logo Preloader logo
Cz En
Ceník Volné pozice Sjednat schůzku

Odebírejte novinky od Socials

Přihlášení proběhlo úspěšně, děkujeme.

Špatně zadaná emailová adresa.

Prosím, odsouhlaste zpracování osobních údajů.

Milí eshopaři, tento checklist vám pomůže udělat si jednou pro vždy jasno v tom, co musíte udělat pro úspěch vaší krátkodobé slevové akce (1-3 dny).


Společně se totiž blížíme do pravděpodobně nejzajímavějšího období, které e-commerce nabízí. Akce OnaDnes, Black Friday, Cyber Monday a Vánoce klepou na dveře. Pojďme z nich vytřískat maximum. Pojďme využít toho, že jsou zákazníci připraveni nakupovat. Pojďme překonat loňský rok a dosáhnout rekordních tržeb 😝


💡 TIP: S předvánočním šílenstvím je třeba dopředu počítat. Naplnit sklady a najmout si posily brigádníky nestačí! Přečtěte si, jak dostat z vánočního období maximum.

Z průměrné slevové akce k překonávání rekordů

V digitálním světě je klíčové vyniknout a zaujmout pozornost zákazníků. Krátkodobé slevové akce jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak toho dosáhnout. Ale jak se na takovou akci připravit, abyste z ní opravdu vytěžili úplné maximum? Správně uchopené slevové akce dělají rozdíl mezi úspěšnou a průměrnou akční kampaní.

Nestačíme se divit, když opakovaně vidíme dobře zpracovanou reklamu se slevou, ale po prokliku nenajdeme o akci na webu žádnou zmínku. Vskutku srdcervoucí!
Nyní vám dáme seznam akčních kroků, které byste se měli snažit zapracovat vždy, jakmile vám v hlavě vyvstane slovíčko ,,AKCE”. Ne každé webové řešení vám umožní vše zapracovat, cílem tedy je, odškrtnout si co nejvíc políček. Pojďme na to!

Shrnutí

Z naší zkušenosti je opravdu veliký rozdíl, když se akce plánují s časovou rezervou. Pokud je to jen trochu možné, plánujte si slevové dny alespoň orientačně dopředu. Když se termín posune v čase, je to lepší, než celou přípravu honit nedejbože den před akcí. 

Člověk si někdy ani neuvědomí, kolik času taková příprava jedné slevové akce, která navíc běží jen pár dní a někdy dokonce jen hodin, zabere času. V Socials jsme ovšem zastánci rčení ,,Připraveným štěstí přeje.”

Závěrem si dovolíme připomenout, že o úspěchu rozhoduje konkrétní nabídka. Jinými slovy, můžete mít vše na 100 % připravené, ale pokud váš zákazník může nakoupit u konkurence levněji či například s dárkem, můžete se stavět na hlavu, ale díru do světa s akcí neuděláte.

Summary
Checklist: Na co nezapomenout při krátkodobé slevové akci
Article Name
Checklist: Na co nezapomenout při krátkodobé slevové akci
Description
Tento checklist vám pomůže udělat si jednou pro vždy jasno v tom, co musíte udělat pro úspěch vaší krátkodobé slevové akce ✅
Author
Publisher Name
Socials
Publisher Logo

Související články