Preloader logo Preloader logo
Cz En
Volné pozice Sjednat schůzku

Nenechte si ujít
žádný článek

Přihlášení proběhlo úspěšně, děkujeme.

Špatně zadaná emailová adresa.

Prosím, odsouhlaste zpracování osobních údajů.

Kolik by měl e-shop investovat do výkonnostní reklamy?

Přečtete za 5

Kolik by měl e-shop investovat do výkonnostní reklamy?

Tuto dobrou otázku nám pokládá většina marketingových manažerů a majitelů e-shopů. Stanovení rozpočtu je totiž výrazně složitější, než se může na první pohled zdát. Cílem tohoto článku není předat vám konkrétní čísla, ale naučit vás nad rozpočtem přemýšlet v souvislostech.

Co je to výkonnostní reklama neboli performance marketing a jak s ní začít

Přečtete za 4

Co je to výkonnostní reklama neboli performance marketing a jak s ní začít

Výkonnostní marketing (nebo také performance marketing) je forma marketingu zaměřující se na dosahování konkrétních cílů a měření účinnosti kampaní na základě konkrétních výsledků. Hlavní cíle výkonnostního marketingu jsou: Oproti tradiční reklamě, která se zaměřuje především na zvyšování povědomí o značce