Ukážeme vám, jak správně vyplňovat ceny v administraci Shoptetu, aby se ceny správně propsaly do XML feedu a následně do reklam. 👍🏼
Přečtete za 12
Jak mít na Shoptetu skvělé SEO (detailní návod)
Proč je Shoptet pro SEO dobrá volba, na co si dát při optimalizaci pozor a jak děláme SEO na Shoptetu pro naše klienty. ☝🏼
Přečtete za 7
6 typů slevových akcí pro e-shopy, které zaberou téměř vždy
V tomto článku se podíváme na typy slevových akcí, které mohou e-shopy využít k přilákání nových zákazníků, zvýšení prodejů a udržení stávající klientely. 🛒
Přečtete za 8
Těchto 8 chyb ničí konverzní poměr vašeho e-shopu
Český e-commerce trh je jedním z nejvíce konkurenčních v celé Evropě. Nejenže čeští zákazníci patří mezi nejnáročnější spotřebitele, ale také neodpouští chyby a očekávají vynikající službu v každém kroku nákupního procesu. Česká republika se pyšní nejvyšším počtem e-shopů na osobu
Přečtete za 9
Reklama na TikToku – Má pro váš e-shop smysl?
TikTok je platforma, která změnila pravidla hry ve světě digitálního marketingu – krátká, rychlá, vertikální videa nyní vidíme již na všemožných platformách (nejen TikTok, ale i Instagram Reels, YouTube Shorts…) a dostávají také čím dál tím více prostoru. S více
Přečtete za 9
Jak se vypořádat se stránkami 404 na e-shopu: SEO průvodce
Když návštěvníci vašeho e-shopu narazí na neexistující stránku, objeví se před nimi chybová zpráva 404. Je to takový výkřik webu, který říká: “Omlouvám se, ale tady nic nenajdete.” 😟 Proč byste se měli o tuto chybu starat? Jakým způsobem odkazy
Nenechte si ujít
žádný článek
Přečtete za 6
Jak a proč psát blog pro e-shop (a vyplatí se to?)
V dnešním světě e-commerce je blog víc než jen kreativní oddechová chvíle. Je to důmyslný nástroj, který vám pomůže získat loajální zákazníky a posílit SEO vašeho e-shopu. Blog je vaše podium pro sdílení pikantního obsahu, budování vztahů se zákazníky a
Přečtete za 5
Influencer marketing – co to je a jak ho využít pro růst e-shopu
Influencer marketing je velmi silným nástrojem pro růst e-shopů. Spolupráce s relevantními influencery může posílit povědomí o značce, zvýšit angažovanost uživatelů a vést k růstu prodejů. V tomto článku se podíváme na klíčové kroky, jak efektivně využít influencer marketing k
Přečtete za 6
12 efektivních e-mailingových automatizací pro e-shopy
Když se řekne “e-mail marketing”, spoustě lidem se orosí čelo a vybaví se jim jedno slovo – spam! Není však e-mail marketing jako e-mail marketing a pokud ho děláte správně, rozhodně by se nemělo jednat o nevyžádanou poštu. To by
Přečtete za 7
8 hlavních faktorů, které ovlivňují SEO e-shopu
SEO (Search Engine Optimization) je jedním z nejdůležitějších aspektů úspěchu pro spoustu e-shopů. Správná optimalizace e-shopu pro vyhledávače pomůže zlepšit jeho viditelnost, návštěvnost a hlavně počet objednávek. V tomto článku se podíváme na 8 hlavních faktorů, na kterých můžete zapracovat
Přečtete za 5
Kolik by měl e-shop investovat do výkonnostní reklamy?
Tuto dobrou otázku nám pokládá většina marketingových manažerů a majitelů e-shopů. Stanovení rozpočtu je totiž výrazně složitější, než se může na první pohled zdát. Cílem tohoto článku není předat vám konkrétní čísla, ale naučit vás nad rozpočtem přemýšlet v souvislostech.
Přečtete za 4
Co je to výkonnostní reklama neboli performance marketing a jak s ní začít
Výkonnostní marketing (nebo také performance marketing) je forma marketingu zaměřující se na dosahování konkrétních cílů a měření účinnosti kampaní na základě konkrétních výsledků. Hlavní cíle výkonnostního marketingu jsou: Oproti tradiční reklamě, která se zaměřuje především na zvyšování povědomí o značce