Preloader logo Preloader logo
Jak začít s obsahovým marketingem na sociálních sítích – Průvodce pro vaši značku

Přečtete za 15

Jak začít s obsahovým marketingem na sociálních sítích – Průvodce pro vaši značku

Obsahový marketing by se dal charakterizovat jako relevantní obsah přinášející přidanou hodnotu zákazníkovi nebo obchodnímu partnerovi. Tento obsah podléhající firemní, obchodní a marketingové strategii má za cíl oslovit cílového zákazníka, přimět ho k nákupu a následně si jej dlouhodobě udržet. A

Má Tinder novou konkurenci? Facebook spouští novou seznamovací funkci – Facebook Dating

Přečtete za 3

Má Tinder novou konkurenci? Facebook spouští novou seznamovací funkci – Facebook Dating

Facebook vstupuje do Evropy s novou zajímavou funkcí. Tato sociální síť nově umožňuje vytvořit si další profil, který je výhradně určen k seznamování. Facebook Dating je další seznamovací platformou, která bude konkurovat Tinderu, Badoo a dalším on-line seznamkách. V USA

Jak nastavit strategii pro marketing na sociálních sítích krok za krokem

Přečtete za 16

Jak nastavit strategii pro marketing na sociálních sítích krok za krokem

Dostali jste se do bodu, kdy sociální sítě využíváte i pro jiný účel, než postování selfieček, západů slunce a roztomilých fotek se štěňátky? Sociální sítě jsou úžasným nástrojem pro zviditelnění vaší firmy a budování brandu. A protože si čtete tento

Nenechte si ujít
žádný článek

Přihlášení proběhlo úspěšně, děkujeme.

Špatně zadaná emailová adresa.

Prosím, odsouhlaste zpracování osobních údajů.

Jak nastavit dynamický remarketing na Facebooku pro e-shop

Přečtete za 12

Jak nastavit dynamický remarketing na Facebooku pro e-shop

Chcete remarketovat uživatele, kteří navštívili některé produkty na vašem e-shopu, ale nenakoupili? Pokud máte velmi dobře optimalizovaný web a dobře cílený marketing, má váš e-shop konverzní poměr až okolo 10%. Ve většině případů je však toto číslo o dost nižší. To znamená, že více než 90% návštěvníků

Jak používat katalog produktů na Facebooku pro e-shop

Přečtete za 5

Jak používat katalog produktů na Facebooku pro e-shop

Mít katalog produktů na Facebooku je pro e-shopy, které chtějí dosáhnout zajímavějších prodejních výsledků, povinnost.  Katalog vám zpřístupní několik velmi užitečných funkcí s možností je dále zakomponovat do svého marketingu na sociálních sítích.  Co je katalog produktů na Facebooku? Jedná se o soubor produktů na vašem webu nahraný ve vaší administraci na Facebooku. Je dobré říci,