Prozradíme vám, jak správně a efektivně propagovat e-shop na Facebooku a Instagramu v roce 2022. ✅
Přečtete za 4
4 naučné profily o sociálních sítích na IG
Pokud trávíte svůj čas scrollováním na Instagramu a rádi byste tento čas trávili produktivněji, pak pro vás máme skvělý tip – sledujte profily, které se svým obsahem snaží vzdělávat a přináší různé rady, triky a novinky z vašeho oboru. Kvalitních
Přečtete za 8
12 tipů, jak dostat z vánočních kampaní maximum
Vánoce jsou pro většinu e-shopů obdobím, kdy vygenerují i 50% ročního obratu. A někteří i výrazně více. Dali jsme pro vás dohromady 11 tipů, jak z vánočních kampaní vymáčknout maximum a nadělit letos ještě více dárečků, než v minulých letech.
Přečtete za 6
Jak nakopnout prodeje e-shopu v létě
Léto bývá pro většinu e-shopů obratově slabší. Dá to rozum – lidé jsou na dovolených, starají se o děti, které mají prázdniny, užívají si času venku a krom sezónního zboží si na internetu kupují věci mnohem méně, než obvykle. Pokud
Přečtete za 6
Jak ztrojnásobit obrat v mimosezóně? Případovka našeho klienta NutWorld.cz
Červen může skrývat pro e-shopy potenciál nadprůměrných zisků. Je totiž štědrý na různé svátky – začíná Dnem dětí, 19. června oslavujeme tatínky a poslední dny měsíce tu máme konec školního roku, kdy školáci obdarovávají učitele. Pokud dává smysl se do
Přečtete za 11
Co nesmí chybět na produktové stránce?
Ať jste ve fázi, kdy přemýšlíte nad vytvořením nového e-shopu, nebo jste již zkušený majitel dlouhodobě fungujícího internetového obchodu, nejspíš jste řešili odpověď na otázku ,,Co by měla obsahovat produktová stránka?” No a protože víme, jak je to důležitá a komplexní otázka,
Nenechte si ujít
žádný článek
Přečtete za 8
Jak postupujeme u nového klienta
Rádi byste spolupracovali s naší agenturou, ale neumíte si představit, jak vůbec probíhá začátek spolupráce? Nebojte, to nejste sami. Takové dotazy dostáváme při úvodních konzultacích často, a tak jsme se rozhodli sepsat na toto téma článek, kde vám popíšeme všechny
Přečtete za 7
Proč je průměrná hodnota objednávky klíčová
Návštěvnost vašeho e-shopu je vysoká, zapracovali jste na konverzním poměru, objednávky chodí, ale návratnost výkonnostních kampaní stále není optimální? Možná potřebujete zvýšit průměrnou hodnotu objednávky! Ptáte se proč? A jak na to? Tak to pokračujte ve čtení, hned se to
Přečtete za 12
3 nejlepší emailingové nástroje pro e-shopy
Doufáme, že jsme vás v minulém článku 7 důvodů, proč by se měl e-shop zaměřit na emaling přesvědčili o nutnosti přítomnosti e-mail marketingu ve vašem marketingovém mixu a ještě lépe, že už se ho pomalu chystáte zavádět nebo nakopnout. No
Přečtete za 17
Jak nastavit reklamu na Facebooku (Návod krok za krokem)
Reklama na Facebooku je marketérům dostupná v mnoha formátech. Můžete si pouze založit firemní stránku a přidávat a vytvářet příspěvky, ale vzhledem k velmi nízkému organickému dosahu je uvidí jen malé množství lidí.. Pokud chcete posunout svůj Facebook marketing na
Přečtete za 10
Jak navýšit obrat o 30 % v okurkové sezóně? V Černé na bílé už to ví!
Černá na bílé je úspěšná česká značky a my v Socials se budeme snažit, aby byla ještě úspěšnější.
Přečtete za 7
7 důvodů, proč by se měl e-shop zaměřit na emaling
Máme jednu dobrou radu pro ty z vás, kteří provozují e-shop a ještě nezačali pořádně pracovat s e-mail marketingem – na nic nečekejte a začněte! A to myslíme vážně. 🙂 E-mail je stále jedna z nejrozšířenějších a nejoblíbenějších forem komunikace