☝🏼 Existují dvě hlavní příčiny, které rozhodují o tom, proč (a jak moc) se budou rozcházet data z Mety a GA4.
Přečtete za 1
🎙️Honza Bartoš – Jak dělat reklamu na FB a IG, která vydělává
🎤 Honza Bartoš byl prvním hostem našeho Socials Podcastu. Prozradí vám, jak na úspěšnou reklamu nejen na Facebooku, ale také Instagramu.
Přečtete za 5
Má ještě smysl inzerovat na Facebooku?
🤔 Jak si Facebook stojí ve srovnání s Instagramem, a přináší inzerování na této platformě stále hodnotu?
Přečtete za 4
Co dělat, když klesá výkon e-shopu
📈 Výkon e-shopu je klíčovým ukazatelem úspěšnosti a trvající pokles v objednávkách má vážné důsledky pro celkovou prosperitu podnikání.
Přečtete za 5
Jaké jsou výhody a nevýhody výkonnostního marketingu?
🥊 I přes nesporné výhody placené reklamy existují ale také výzvy, s nimiž se musí majitelé či marketéři e-shopů vyrovnat.
Přečtete za 3
Nejlepší retenční kanály pro e-shopy
☝🏼 Udržet zákazníky loajální a ochotné opakovaně nakupovat je jeden z nejdůležitějších a zároveň nejtěžších úkolů e-shopů.
Nenechte si ujít
žádný článek
Přečtete za 4
Co mají společné naši klienti, kteří rostou?
🤔 Co dělá v dnešní digitální éře některé e-shopy úspěšnější, než ty ostatní? Podívali jsme si na několik klíčových aspektů, které v úspěchu spojují naše klienty.
Přečtete za 2
10 nejčastějších chyb při propagaci e-shopu
Jakých 10 nejčastějších chyb se, z pohledu výkonnostního marketingu, dopouští e-shopy při své propagaci?
Přečtete za 13
Jak si stanovit PNO pro výkonnostní reklamu?
Znalost PNO je důležitá pro každého majitele e-shopu. Tato metrika vám říká, zda je váš marketing ziskový či ztrátový.
Přečtete za 6
Změna ve sběru dat. Google Consent Mode 2.0 bude platit od března!
Consent Mode 2 představuje změnu v tom, jak jsou uživatelská data na internetu sbírána a využívána. Nabízí uživatelům větší kontrolu nad jejich osobními údaji a zároveň umožňuje provozovatelům webů dodržet přísné legislativní požadavky.
Přečtete za 4
Jak vybrat agenturu na výkonnostní reklamu?
Podle čeho marketingovou agenturu vybírat a co dělat, pokud již s nějakou spolupracujete.
Přečtete za 6
Jak zvýšit průměrnou hodnotu objednávky
Jaké jsou strategie pro zvýšení průměrné hodnoty objednávky a proč je vůbec průměrná hodnota objednávky pro e-shop tak důležitá.