Preloader logo Preloader logo
7 příležitostí (trendů) v online marketingu v roce 2020

Přečtete za 14

7 příležitostí (trendů) v online marketingu v roce 2020

Prosadit se v online marketingu je každým rokem náročnější. Konkurence přibývá, chování zákazníků se mění a to nemluvě o online marketingových nástrojích, které se mění prakticky každý den.  A rok 2020 nebude o nic lepší, naopak.  V České republice a na Slovensku máme malou výhodu – většina online marketingových nástrojů a trendů se k nám

Vše, co potřebujete vědět o Facebook Business Manager

Přečtete za 11

Vše, co potřebujete vědět o Facebook Business Manager

Používáte Facebook nebo Instagram k naplnění vašich marketingových cílů? Pokud ano, určitě byste měli využít ke správně profilu, pixelů, katalogů, a reklamních účtů rozhraní Facebook Business Manager. Usnadní vám správu všech firemních nástrojů, které na Facebooku a Instagramu využíváte. Pro koho je Business Manager vhodný Dříve Business Manager používaly

Jak nastavit reklamu na Facebooku (Návod krok za krokem)

Přečtete za 16

Jak nastavit reklamu na Facebooku (Návod krok za krokem)

Reklama na Facebooku je marketérům dostupná v mnoha formátech. Můžete si pouze založit firemní stránku a přidávat a vytvářet příspěvky, ale vzhledem k velmi nízkému organickému dosahu je uvidí jen malé množtví lidí..  Pokud chcete posunout svůj Facebook marketing na vyšší úroveň, měli byste začít využívat placenou reklamu

15 nejčastějších chyb ve správě reklam na Facebooku

Přečtete za 16

15 nejčastějších chyb ve správě reklam na Facebooku

Vzhledem k vývoji organického dosahu příspěvků se reklamy na Facebooku a Instagramu stávají stále více populární. V prvním čtvrtletí 2019 bylo na Facebooku již 7 milionů marketérů, kteří aktivně využívali Facebook reklamy. Nedá se však říct, zda všichni využívají reklamní nástroje od Facebooku efektivně. Bohužel se stále setkáváme se stejnými chybami, které velmi limitují výkonnost reklam

Nesponzorujte příspěvky ze stránky na Facebooku! (Proč?)

Přečtete za 8

Nesponzorujte příspěvky ze stránky na Facebooku! (Proč?)

Organický dosah příspěvků na Facebooku se každým rokem snižuje. Důvodem je stále větší množství obsahu v kanálu vybraných příspěvků (Facebook Feed). Bohužel je prostor ve Feedu stejný, proto se jeho dosah bude snižovat i v budoucnu. Facebook ukazuje uživatelům primárně příspěvky od jejich rodiny, přátel a následně skupin, kterými jsou členy. Co ale

Firemní profil na Instagramu. Jak a proč ho používat?

Přečtete za 6

Firemní profil na Instagramu. Jak a proč ho používat?

Na Instagramu je více než 25 milionů firemních účtů. Denně navštíví alespoň jeden z těchto firemních (profesionalních) účtů 200 milionů uživatelů. Lidé na Instagramu nesledují pouze rodinu, své přátele a influencery, ale stále častěji také značky, které mají rádi. Pro firmy je Instagram skvělým místem, kde mohou oslovit nové a stávající

Nenechte si ujít
žádný článek

Přihlášení proběhlo úspěšně, děkujeme.

Špatně zadaná emailová adresa.

Prosím, odsouhlaste zpracování osobních údajů.

5 aplikací, které vám usnadní správu sociálních sítí (recenze a použití v praxi)

Přečtete za 7

5 aplikací, které vám usnadní správu sociálních sítí (recenze a použití v praxi)

Spravujete sociální sítě klientům a došli jste do stavu, kdy nestíháte připravovat a zveřejňovat příspěvky ve stanovený termín? Nebo jen hledáte usnadnění vaší práce? Ať tak či onak, automatizace zveřejňování contentu prostřednictvím online marketingových nástrojů a aplikací jako Buffer, Zoomsphere, AgoraPulse, Later či nově Facebook Creator Studio pro vás představuje

7 základních tipů, jak na firemní Instagram

Přečtete za 11

7 základních tipů, jak na firemní Instagram

Od svého založení, v roce 2010, se z Instagramu stalo doslova monstrum mezi sociálními sítěmi. Facebook uvádí, že v minulém roce se Instagramu podařilo pokořit hranici 1 miliardy uživatel, z toho je 500 miliónů aktivních denně. Zároveň těchto 500 milionů uživatel konzumuje obsah nejen v klasickém feedu, ale také v Instagram stories.