🤔 Proč jsou sociální sítě důležité pro propagaci e-shopů a jaký vliv mají na placenou reklamu?
Přečtete za 2
Zbyšek Nádeník – Jak zlepšit UX a konverzní poměr e-shopu, aby prodával
Pokud jste se někdy ztratili ve zkratkách jako UX, CRO nebo UI a zajímá vás, jak je efektivně využít pro úspěch vašeho e-shopu, jste na správném místě.
Přečtete za 2
Pavel Cahlík – Kdy a jak začít budovat značku e-shopu?
Pavel Cahlík je brandový stratég a specialista na budování značek. Tvrdí o sobě, že mění firmy ve značky. Různými způsoby úspěšně pomohl firmám jako jsou například Alza, CzechInvest, ČSOB, Invelt či Čokolandia.cz
Přečtete za 1
Tereza Paverová z Cernanabile.cz – Jak dostat e-shop z obratu 1,7 mil na 23 mil Kč
🖤 E-shop Cernanabile.cz utržil v roce 2023 přes 23 milionu korun. Co stojí za úspěchem majitelky Terezy Paverové?
Přečtete za 1
Proč se data z Mety a Google Analytics 4 neshodují?
☝🏼 Existují dvě hlavní příčiny, které rozhodují o tom, proč (a jak moc) se budou rozcházet data z Mety a GA4.
Přečtete za 1
🎙️Honza Bartoš – Jak dělat reklamu na FB a IG, která vydělává
🎤 Honza Bartoš byl prvním hostem našeho Socials Podcastu. Prozradí vám, jak na úspěšnou reklamu nejen na Facebooku, ale také Instagramu.
Nenechte si ujít
žádný článek
Přečtete za 5
Má ještě smysl inzerovat na Facebooku?
🤔 Jak si Facebook stojí ve srovnání s Instagramem, a přináší inzerování na této platformě stále hodnotu?
Přečtete za 4
Co dělat, když klesá výkon e-shopu
📈 Výkon e-shopu je klíčovým ukazatelem úspěšnosti a trvající pokles v objednávkách má vážné důsledky pro celkovou prosperitu podnikání.
Přečtete za 5
Jaké jsou výhody a nevýhody výkonnostního marketingu?
🥊 I přes nesporné výhody placené reklamy existují ale také výzvy, s nimiž se musí majitelé či marketéři e-shopů vyrovnat.
Přečtete za 3
Nejlepší retenční kanály pro e-shopy
☝🏼 Udržet zákazníky loajální a ochotné opakovaně nakupovat je jeden z nejdůležitějších a zároveň nejtěžších úkolů e-shopů.
Přečtete za 4
Co mají společné naši klienti, kteří rostou?
🤔 Co dělá v dnešní digitální éře některé e-shopy úspěšnější, než ty ostatní? Podívali jsme si na několik klíčových aspektů, které v úspěchu spojují naše klienty.
Přečtete za 2
10 nejčastějších chyb při propagaci e-shopu
Jakých 10 nejčastějších chyb se, z pohledu výkonnostního marketingu, dopouští e-shopy při své propagaci?