TIP: Co pod stromeček online nadšencům

TIP: Co pod stromeček online nadšencům

Napsal

Radka Hrejzková

Přečtete za

7 minut

Vánoce nám klepou pomalu, ale jistě na dveře. Přichází období, kdy máme všichni napilno, hlavně e-shopáři. Je to ale i ten správný čas na vybírání vánočních dárků pro naše nejmilejší. A pokud jste Vy jedni z těch, kteří dárky promýšlí dopředu, určitě oceníte nějaký ten tip, co pod stromeček.

Rada od nás zní: darujte knihu.📚 Obdarovaný dostane nejen fajn věc, ale i nové myšlenky a vědomosti. Přinášíme vám tedy výběr 7 naučných knih ze světa e-commerce, se kterými rozhodně nesáhnete vedle.✅

Jak na sítě

Téma: sociální sítě

Jazyk: čeština

Autoři: Michelle Losekoot & Eliška Vyhnánková

Pokud chce člověk dobře porozumět sociálním sítím, tak je tento knižní bestseller trefa do černého. Hodí se jak pro úplné začátečníky, tak pro pokročilé.

Dozvíte se:

  • jak fungují sociální sítě

  • jak zaujmout a vytvářet si komunitu na nich

  • co přidávat za obsah

  • jestli má ve vašem případě cenu investovat do sítí

  • jak zvýšit prodeje a spoustu dalšího

Asi si říkáte, že sociální sítě jsou místo, kde se věci mění lusknutím prstu a univerzální recept neexistuje. Ale autorky knihy dokázaly geniálně popsat nadčasové principy, které fungují a fungovat budou. Jsou to čtyři přincipy: "Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj", které jsou v knize  pomocí praktických příkladů dokonale vysvětleny. A pokud se je pomocí cvičení, rad a tipů naučíte, budou pro vás sítě hračka.

Crushing It!

Téma: sociální sítě

Jazyk: angličtina

Autor: Gary Vaynerchuk

Čtyřnásobný autor bestsellerů New York Times stvořil knihu, která na základě desítek příběhů skutečných podnikatelů i influencerů vysvětluje, proč je klíčově důležitá aktivní komunikace se zákazníkem. A také proč jsou v dnešní době k dosažení úspěchu zásadní sociální sítě.

V knize jsou postupně srozumitelně rozebrány hlavní platformy sociálních médií tak, aby je pochopil doopravdy úplně každý. Kniha začíná u teoretických poznatků, abyste správně porozuměli jejich fungování. Končí až u praktických rad, které doopravdy fungují.

  • Seznam sociálních médií, o kterých kniha mluví: Twitter, Facebook, YouTube, Instagram, Pinterest, Snapchat, Spotify, Soundcloud, iTunes a dlaší.



Globální samoobsluha/The Everything Store

Téma: příběh podnikatele a firmy

Jazyk: čeština, angličina

Autor: Jeff Bezos

Jeffa Bezose a jeho velice úspěšné internetové dítko jménem Amazon už jistě všichni dobře znáte. Slyšeli jste ale celý příběh o tom, jak se stal z malého obchodu doručujícího knihy světoznámý a neustále se rozrůstající  kolos?

Pokud ne, tak Globální samoobsluha vám ho detailně odvypráví. V knize projdete celou historií Amazonu. Od jeho zrození, kdy z tehdy riskuplného rozhodnutí věřit internetu vznikl globální hráč, až pod dnešní den, kdy je Amazon lídrem trhu. Nakouknete ale i do života samotného vizionáře a zakladatele Jeffa a porozumíte, s čím se úspěšní podnikatelé světového formátu musí potýkat.

Kdyby existovalo něco jako povinná četba pro internetové podnikatele, tato kniha by k ní  dost pravděpodobně patřila.

Alibaba

Téma: příběh podnikatele a firmy

Jazyk: čeština, angličina

Autor: Duncan Clark

Od Amazonu se přesuneme ke konkurenci, na území Číny. Mluvíme o společnosti Alibaba, o další z firem vládnoucí e-commerce a měnící globální ekonomiku.

Poznejte až pohádkový příběh, v němž  dokázal učitel vybudovat jednu z vůbec nejhodnotnějších společností na světě. Alibaba je dnešní impérium v e-commerce, na kterém  jsou závislé stovky milionů nejen čínských spotřebitelů. Pokud vás tedy zajímá spojení neuvěřitelného příběhu, čínská  ekonomika a její globální vliv, pak je tato kniha skutečně správnou volbou.

Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen

Téma: budování značky

Jazyk: angličtina

Autor: Donald Miller

Autor bestsellerů New York Times a marketingový expert Donald Miller má na svém kontě jednu z nejlépe hodnocených knih o budování značky a její komunikaci. Stala se tak trochu biblí pro ty, kteří chtějí mít úspěšný brand a díky tomu doopravdy vydělávat.

Naučíte se:

  • vtáhnout zákazníka do příběhu značky

  • mluvit k zákazníkům jasně

  • vysvětlit zákazníkovi, jaký problém mu vyřešíte

  • nechat zákazníka cítit se jako hrdina

  • naklonit si zákazníka na svou stranu

  • vybudovat lepší webové stránky

  • doporučení na interakci se zákazníkem

V knize jsou dále rozklíčovaná témata jako: spouštěč nákupů, prezentace na sociálních médiích, vizuální komunikace a mnoho dalšího. Zkrátka poznáte branding v celé jeho kráse.

Štěstí doručeno

Téma: příběh firmy, podnikání

Jazyk: čeština

Autor: Tony Hsieh

"Nejprve tvořte štěstí, až pak peníze."

Ptáte se, proč to tak je? To vám vysvětlí kniha, vyprávějící příběh firmy Zappos, online prodejce bot s velice inspirativní firemní kulturou. Dozvíte se, jak si vybudovat přátelský přístup napříč firmou s dodavateli i zákazníky, proč je Zappos pokládán za jeden z nejoblíbenějších zaměstnavatelů i jak se vyplatí nesázet pouze na peníze.

Kniha je rozdělena do 3 částí:

  • autorův život před založením firmy

  • zakládání Zapposu

  • zákulisí řízení firmy Zappos

Díky tak širokému pohledu na firmu je  kniha vhodná pro různě pokročilé podnikatele, kteří se snaží svou firmu vést s důrazem na mezilidské vztahy a věrnost.

S potížemi je jedna potíž: nemají univerzální řešení

Téma: podnikání

Jazyk: čeština

Autor: Ben Horowitz

Problémy nemají jednoznačná a jednoduchá řešení, a to ani v e-commerce. Nejen o tom mluví kniha, označovaná jako rukověť pro různě pokročilé podnikatele. Autorem knihy je totiž známý investor Ben Horowitz, který svěřil papíru své vlastní zkušenosti ze:

  • zakládání start-upů

  • řízení týmů

  • prodávání a kupování firem

  • investování

Díky celé škále životních zkušeností z podnikání přináší praktické rady a moudrosti z komplexního pohledu. A zároveň konstatuje, že si můžete přečíst milion knih, příruček a rad, ale ve skutečnosti se nelze na nic dost dobře připravit. V reálném životě musíte být králi improvizace a řešení problémů by vás nemělo jen tak vykolejit. O tom, jak se z toho nezbláznit, vám poví tato kniha.





Posuňte svůj business na vyšší úroveň s námi.

Zvýšíme vaše tržby, přivedeme více zákazníků a pomůžeme vám dosáhnout růstu pomocí výkonnostní reklamy. Naplánujte si nezávaznou online konzultaci.

Přijímáme nové klienty.

Posuňte svůj business na vyšší úroveň s námi.

Zvýšíme vaše tržby, přivedeme více zákazníků a pomůžeme vám dosáhnout růstu pomocí výkonnostní reklamy. Naplánujte si nezávaznou online konzultaci.

Přijímáme nové klienty.

Posuňte svůj business na vyšší úroveň s námi.

Zvýšíme vaše tržby, přivedeme více zákazníků a pomůžeme vám dosáhnout růstu pomocí výkonnostní reklamy. Naplánujte si nezávaznou online konzultaci.

Přijímáme nové klienty.

Máte jiné dotazy?

hello@socials.cz

Kancelář

Národní 135/14

Prague 110 00

Fakturační údaje

Socials Advertising s.r.o.

Korunní 2569/108

Vinohrady (Praha 10)

101 00 Praha


IČO: 08186464

DIČ: CZ08186464

Sledujte nás

Máte jiné dotazy?

hello@socials.cz

Kancelář

Národní 135/14

Prague 110 00

Fakturační údaje

Socials Advertising s.r.o.

Korunní 2569/108

Vinohrady (Praha 10)

101 00 Praha


IČO: 08186464

DIČ: CZ08186464

Sledujte nás

Fakturační údaje

Socials Advertising s.r.o.

Korunní 2569/108

Vinohrady (Praha 10)

101 00 Praha


IČO: 08186464

DIČ: CZ08186464

Sledujte nás