Napsal

Radka Hrejzková
Přečtete za
2 minuty
Vylepšovat kvalitu služeb je základním stavebním kamenem všech úspěšných agentur. O to se každý den snažíme i my v Socials. Dosáhli jsme už na certifikaci Google Partner a jsme členy APEKu (Asociace pro elektronickou komerci). Ale nezastavujeme a jedeme dál, a tak bychom se rádi pochlubili, že jsme v nedávné době získali i certifikaci Facebook Business Partner. ✅ A z toho máme opravdu velkou radost!
Možná se ptáte, co to vlastně znamená?
Naše online agentura se specializuje mimo PPC, Google Ads, Sklik a Zbožové srovnávače i na Facebook Ads. A právě ve Facebook Ads jsme splnili všechny podmínky pro to, abychom se stali jedním z několika málo certifikovaných partnerů v ČR.
Pro získání statusu Facebook Business Partner je třeba splnit kombinaci kritérií, které musí dohromady vykazovat v určitém časovém intervalu působení agentury jisté výsledky.
Tato kritéria jsou například:
Efektivita reklam a obchodní výsledky (tzv. kvalifikující výdaje)
Počet aktivních stránek, které spravuje agentura jako účty pro reklamu za posledních 180 dní
Celková částka vydaná za reklamy za posledních 180 dní
Agentura musí operovat na území, které Facebook uznává
Nálepka Facebook Business Partner tedy znamená nejen zápis Socials do seznamu partnerů a možnost chlubit se samotným odznakem partnera, ale hlavně ověření našich znalostí a zkušeností s Facebook Ads pro naše klienty.
Máme skutečně velkou radost, že se zařazujeme mezi těch „pár“ agentur, které tuto certifikaci na našem území mají a děkujeme našim klientům za jejich důvěru a podporu. Bez nich by to totiž nešlo.