Napsal

Daniel Bauer
Přečtete za
3 minuty
Black Friday a celá vánoční sezóna se nezadržitelně blíží. Spousta e-shopů se již nemohla dočkat a největší akci roku zahájila již minulý či dokonce předminulý týden.
Naše dnešní rychlé doporučení ohledně Facebook Ads se netýká jen Black Friday, ale všech slevových akcí a i celé hlavní sezóny: Nevypínejte své nejlepší dlouhodobé kampaně jen proto, že v reklamě nemáte grafiku a textaci dané slevové akce!
Tuto chybu vidíme při auditech velmi často. Do určité míry je to pochopitelné. Logicky by měly nové kampaně, kde komunikujete konkrétní slevy, mít lepší výsledky. Pravdou ale je, že kampaně potřebují několik dní k nasbírání dat a opuštění fáze učení. Mezi tím vaše akce dávno běží a vy přicházíte o drahocenný čas, který na celou akci máte vyhrazený.
Proč nechat běžet dlouhodobé kampaně?
Využijete data, která kampaň sbírala měsíce pro lepší cílení
Pokud má dlouhodobá kampaň nízké PNO, můžete počítat s tím, že v průběhu akce se PNO ještě sníží o několik % bodů
Kampaň je možné snadno škálovat díky množství dat, které má za celou dobu nasbírané
Využijete pozitivní engagement (komentáře a lajky)
Návštěvníky z dlouhobých reklam překvapíte na webu Black Friday slevou
Z naší zkušenosti mají dlouhodobé kampaně ve většině případů lepší výsledky, než nově vytvořené kampaně na konkrétní akci.
Jak správně zakomponovat BF do struktury kampaní?
Doporučujeme přidat novou BF reklamu do stávající dlouhodobé kampaně. Pokud máte jen jednu reklamní sestavu, můžete reklamu přidat přímo do ní a nechat na Facebooku, kterou reklamu bude zobrazovat.
Alternativou je vytvořit druhou sestavu v dlouhodobé kampani a nastavit jí minimální denní rozpočet, abyste měli jistotu, že se BF reklama bude zobrazovat.

Držíme palce, ať je pro Vás letošní BF lepší než ten minulý!