#93 - Jak z retailu udělat digitální love brand? Super zoo přepisuje pravidla | Pavel Kopřiva

Jak udělat z tradičního retailu digitální love brand?

Dnešním hostem je Pavel Kopřiva, e-commerce ředitel Plaček Group, pod kterou spadá značka Super zoo.

Jak se z klasického retailu stal digitální lídr, který dokázal propojit více než 200 prodejen s e-shopem do jednoho funkčního omnichannelu?

To embed a Youtube video, add the URL to the properties panel.

Pokud chcete byznysového parťáka, který vám každý den pohlídá investice do kampaní a zároveň proaktivně přichází s nápady, jak posunout váš byznys dál — ozvěte se nám.

Vyplňte kontaktní formulář a budeme vás kontaktovat.

Přijímáme nové klienty.

Pokud chcete byznysového parťáka, který vám každý den pohlídá investice do kampaní a zároveň proaktivně přichází s nápady, jak posunout váš byznys dál — ozvěte se nám.

Vyplňte kontaktní formulář a budeme vás kontaktovat.

Přijímáme nové klienty.

Pokud chcete byznysového parťáka, který vám každý den pohlídá investice do kampaní a zároveň proaktivně přichází s nápady, jak posunout váš byznys dál — ozvěte se nám.

Vyplňte kontaktní formulář a budeme vás kontaktovat.

Přijímáme nové klienty.

Máte jiné dotazy?

hello@socials.cz

Kancelář

Národní 135/14

Prague 110 00

Fakturační údaje

Socials Advertising s.r.o.

Korunní 2569/108

Vinohrady (Praha 10)

101 00 Praha


IČO: 08186464

DIČ: CZ08186464

Sledujte nás

Fakturační údaje

Socials Advertising s.r.o.

Korunní 2569/108

Vinohrady (Praha 10)

101 00 Praha


IČO: 08186464

DIČ: CZ08186464

Sledujte nás

Máte jiné dotazy?

hello@socials.cz

Kancelář

Národní 135/14

Prague 110 00

Fakturační údaje

Socials Advertising s.r.o.

Korunní 2569/108

Vinohrady (Praha 10)

101 00 Praha


IČO: 08186464

DIČ: CZ08186464

Sledujte nás