#42 - Tomáš Rajchl - CEO Foxdeli: ,,Za pozdní doručení zásilky může majitel e-shopu, ne dopravce!” Vylepšete ponákupní komunikaci se zákazníkem!
Pouze 1 z 26 zákazníků si postěžuje! Jinými slovy, pouze od 4 % vašich zákazníků se dočkáte upřímné zpětné vazby. Co to pro vás znamená? Abyste mohli posouvat svou firmu kupředu, je v zájmu každého majitele firmy, aby věnoval svou pozornost již stávajícím zákazníkům a to ideálně ihned v ponákupní fázi. O tomto tématu jsme si povídali s Tomášem Rajchlem, CEO ponákupní marketingové platformy Foxdeli.
V TOMTO DÍLE SE DOZVÍTE:
Proč a jak musíte pečovat o vztah se zákazníkem i po objednávce?
Jaký je nejkritičtější moment v ponákupním procesu?
Může za pozdní doručení zásilky e-shop nebo dopravce?