#40 - 13 lekcí z 13 epizod - Kája Kachyňová, Lukáš Pítra, Pavel Cahlík, Honza Bartoš & další
Máme tady 40. epizodu Socials podcastu! K oslavě menších kulatin jsem z 13 posledních dílů vybral 13 lekcí, které mě osobně nejvíc zaujaly.
JAKÉ TO JSOU?
27. díl: Honza Bartoš & jeho přístup k flash akcím
28. díl: Proč se neshodují výsledky v Google Analytics 4 s výsledky v reklamním účtu na Facebooku
29. díl: Tereza Paverová z Černá na bílé a její podpora všem odvážným podnikatelům
30. díl: S Pavlem Cahlíkem o tom, proč si na investici do brandu musíte prvně vydělat pomocí výkonnostního marketingu.
31. díl: Lištu s konkurenčními výhodami má na webových stránkách každý. Máte ale ty správné? Zeptali jsme se Zbyška Nádeníka, specialisty na UX.
32. díl: Platíte si reklamu na Facebooku a Instagramu, ale nechce se vám vytvářet organický obsah na sociální sítě? Měli byste začít, protože nevědomky škodíte své reklamě. Zapomenout také nesmíte na správné vyhodnocování.
33. díl: Jaká je budoucnost českého e-commerce? Krutou odpověď nám poskytl Michal Krutiš, byznys stratég.
34. díl: Spustit Facebook reklamu a objednávky se budou hrnout! Mýtus, kterým se řídí někteří e-shopaři. Jedním ze 7 kroků pro úspěšné placené kampaně je sexy nabídka.
35. díl: E-mail marketing, žolík mnoha e-shopařů. Využíváte ho naplno? O automatizacích a akčních kampaní.
36. díl: Michal Janík, podnikatel řídící holding o 10 firmách, nám odkrývá tajemství jeho byznysového tažení a představuje svůj no-code nástroj Mergado.
37. díl: Vytvářejte pravidelně hodnotný obsah a objednávky začnou narůstat. Jak takový obsah vytvářet? Karolína Kachyňová odkrývá tajemství, jak příspěvky připravuje ona sama!
38. díl: Dámy a pánové, přichystejte si papír a tužku a přivítejte advokátku Petru Dolejšovou. Petra v teaseru vysvětluje rozdíl mezi reklamací a odstoupením od smlouvy.
39. díl: Zákaznickou péči dělají všechny e-shopy, akorát, že vůbec. Lukáš Pítra nám v tomto krátkém klipu vysvětluje, proč byste svým zákazníkům měli volat a jak na to.
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT DÁL?
Brzy vyjde epizoda s Danem Višňákem, majitelem projektu Eshopbooster.
Tomáš Rajchl, CEO Foxdeli, představí rychle expandující nástroj, který využívají velcí hráči nejen na českém trhu. (Nejedná se o placenou spolupráci!)
Dlouho jste se ptali na epizody o SEO. Tak je dostanete!
A pak očekávejte díly o analytice, kreativitě a komunikaci na sociálních sítích.
86eddc0b-4bfb-4338-bbf5-1e47c15d0b56