#40 - 13 lekcí z 13 epizod - Kája Kachyňová, Lukáš Pítra, Pavel Cahlík, Honza Bartoš & další

Máme tady 40. epizodu Socials podcastu! K oslavě menších kulatin jsem z 13 posledních dílů vybral 13 lekcí, které mě osobně nejvíc zaujaly.

JAKÉ TO JSOU?

  1. díl: Honza Bartoš & jeho přístup k flash akcím

  2. díl: Proč se neshodují výsledky v Google Analytics 4 s výsledky v reklamním účtu na Facebooku

  3. díl: Tereza Paverová z Černá na bílé a její podpora všem odvážným podnikatelům

  4. díl: S Pavlem Cahlíkem o tom, proč si na investici do brandu musíte prvně vydělat pomocí výkonnostního marketingu.

  5. díl: Lištu s konkurenčními výhodami má na webových stránkách každý. Máte ale ty správné? Zeptali jsme se Zbyška Nádeníka, specialisty na UX.

  6. díl: Platíte si reklamu na Facebooku a Instagramu, ale nechce se vám vytvářet organický obsah na sociální sítě? Měli byste začít, protože nevědomky škodíte své reklamě. Zapomenout také nesmíte na správné vyhodnocování.

  7. díl: Jaká je budoucnost českého e-commerce? Krutou odpověď nám poskytl Michal Krutiš, byznys stratég.

  8. díl: Spustit Facebook reklamu a objednávky se budou hrnout! Mýtus, kterým se řídí někteří e-shopaři. Jedním ze 7 kroků pro úspěšné placené kampaně je sexy nabídka.

  9. díl: E-mail marketing, žolík mnoha e-shopařů. Využíváte ho naplno? O automatizacích a akčních kampaní.

  10. díl: Michal Janík, podnikatel řídící holding o 10 firmách, nám odkrývá tajemství jeho byznysového tažení a představuje svůj no-code nástroj Mergado.

  11. díl: Vytvářejte pravidelně hodnotný obsah a objednávky začnou narůstat. Jak takový obsah vytvářet? Karolína Kachyňová odkrývá tajemství, jak příspěvky připravuje ona sama!

  12. díl: Dámy a pánové, přichystejte si papír a tužku a přivítejte advokátku Petru Dolejšovou. Petra v teaseru vysvětluje rozdíl mezi reklamací a odstoupením od smlouvy.

  13. díl: Zákaznickou péči dělají všechny e-shopy, akorát, že vůbec. Lukáš Pítra nám v tomto krátkém klipu vysvětluje, proč byste svým zákazníkům měli volat a jak na to.


NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT DÁL?

  1. Brzy vyjde epizoda s Danem Višňákem, majitelem projektu Eshopbooster.

  2. Tomáš Rajchl, CEO Foxdeli, představí rychle expandující nástroj, který využívají velcí hráči nejen na českém trhu. (Nejedná se o placenou spolupráci!)

  3. Dlouho jste se ptali na epizody o SEO. Tak je dostanete!

  4. A pak očekávejte díly o analytice, kreativitě a komunikaci na sociálních sítích.


To embed a Youtube video, add the URL to the properties panel.

Posuňte svůj business na vyšší úroveň s námi.

Zvýšíme vaše tržby, přivedeme více zákazníků a pomůžeme vám dosáhnout růstu pomocí výkonnostní reklamy. Naplánujte si nezávaznou online konzultaci.

Přijímáme nové klienty.

Posuňte svůj business na vyšší úroveň s námi.

Zvýšíme vaše tržby, přivedeme více zákazníků a pomůžeme vám dosáhnout růstu pomocí výkonnostní reklamy. Naplánujte si nezávaznou online konzultaci.

Přijímáme nové klienty.

Posuňte svůj business na vyšší úroveň s námi.

Zvýšíme vaše tržby, přivedeme více zákazníků a pomůžeme vám dosáhnout růstu pomocí výkonnostní reklamy. Naplánujte si nezávaznou online konzultaci.

Přijímáme nové klienty.

Máte jiné dotazy?

hello@socials.cz

Kancelář

Národní 135/14

Prague 110 00

Fakturační údaje

Socials Advertising s.r.o.

Korunní 2569/108

Vinohrady (Praha 10)

101 00 Praha


IČO: 08186464

DIČ: CZ08186464

Sledujte nás

Fakturační údaje

Socials Advertising s.r.o.

Korunní 2569/108

Vinohrady (Praha 10)

101 00 Praha


IČO: 08186464

DIČ: CZ08186464

Sledujte nás

Máte jiné dotazy?

hello@socials.cz

Kancelář

Národní 135/14

Prague 110 00

Fakturační údaje

Socials Advertising s.r.o.

Korunní 2569/108

Vinohrady (Praha 10)

101 00 Praha


IČO: 08186464

DIČ: CZ08186464

Sledujte nás