#39 - Lukáš Pítra - Jak uspět s e-shopem? Nakopněte zákaznickou péči!
Dnešním hostem je Lukáš Pítra, odborník na zákaznickou zkušenost a marketing od SEO přes PPC až po UX a CX. Lukáš si stanovil vskutku nemalý cíl, a to navrátit zákazníka do managementu firmy. Tento díl je natřískaný informacemi o customer experience nejen pro e-shopy.
V této epizodě se dozvíte:
👉 Jak zlepšit zákaznickou zkušenost na vašem e-shopu
👉 Jaké jsou nejnovější trendy v CX pro rok 2024
👉 Jak budovat prozákaznickou kulturu ve vaší firmě
👉 Tipy pro nábor a řízení týmu v oblasti CX a marketingu
👉 Osobní zkušenosti a rady z freelancingu
Nenechte si ujít tuto fascinující konverzaci a získejte cenné tipy a nástroje, které můžete okamžitě implementovat do svého podnikání.
Lukáš Pítra: https://www.lukaspitra.cz/
E-mail: jsem@lukaspitra.cz
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lukaspitra/
Baymard.com (=Baymard Institute je renomovaný zdroj informací zaměřený na CX a UX): https://baymard.com/
Perfectcrowd: https://www.perfectcrowd.cz/
Behavio: https://behaviolabs.com/cs/
Gallup: https://www.gallup.com/home.aspx