#31 - Zbyšek Nádeník - Jak zlepšit UX a konverzní poměr e-shopu, aby prodával
Zbyšek už více než 15 let pomáhá e-shopům zlepšovat User experience (UX) a zvyšovat konverzní poměr e-shopů. Za tu dobu mu jich prošlo pod rukama opravdu hodně – více než 300! Mezi jeho největší klienty patří například HPmarket nebo Key4you.
V dnešní epizodě se toho dozvíte opravdu spoustu!
Například:
👉🏼 Co je to UX a jak ho zlepšit krok za krokem.
👉🏼 V jaké fázi se e-shopu vyplatí investice do optimalizace konverzního poměru.
👉🏼 Jaké jsou nejčastější chyby, které brání e-shopu v nárůstu objednávek.
👉🏼 Nahlédneme pod pokličku uživatelského testování.
👉🏼 A dozvíte se, jaká barva tlačítka "Přidat do košíku" je nejlepší. 😎
Užijte si poslech!