#23 - Nejlepší retenční kanály pro e-shopy
V této epizodě našeho podcastu se zaměřujeme na umění retence zákazníků. Řekneme si, jak mohou e-shopy udržet své zákazníky nejen spokojené, ale i loajální pomocí kombinace osvědčených technik a inovativních přístupů.
Prozkoumáme význam personalizovaných emailů, SMS marketingu, věrnostních programů a dalších nástrojů, které mohou pomoci vytvořit silný vztah se zákazníky.
Diskutujeme také o důležitosti budování komunity a vytváření obsahu, který zákazníky nejen zaujme, ale i inspiruje k opětovnému návratu.
Poslechněte si tuto epizodu a získejte cenné informace a praktické tipy, které můžete ihned začít využívat pro zlepšení retence zákazníků ve vašem e-shopu, protože platí:
🏆 Loajální zákazník = výhra 🏆
82c010b4-ca36-4400-97d2-0bac4e874eca