Preloader logo Preloader logo

Odebírejte novinky od Socials

Přihlášení proběhlo úspěšně, děkujeme.

Špatně zadaná emailová adresa.

Prosím, odsouhlaste zpracování osobních údajů.

Vánoce nám klepou pomalu, ale jistě na dveře. Přichází období, kdy máme všichni napilno, hlavně e-shopáři. Je to ale i ten správný čas na vybírání vánočních dárků pro naše nejmilejší. A pokud jste Vy jedni z těch, kteří dárky promýšlí dopředu, určitě oceníte nějaký ten tip, co pod stromeček.

Rada od nás zní: darujte knihu.📚 Obdarovaný dostane nejen fajn věc, ale i nové myšlenky a vědomosti. Přinášíme vám tedy výběr 7 naučných knih ze světa e-commerce, se kterými rozhodně nesáhnete vedle.✅

Jak na sítě

Téma: sociální sítě

Jazyk: čeština

Autoři: Michelle Losekoot & Eliška Vyhnánková

Pokud chce člověk dobře porozumět sociálním sítím, tak je tento knižní bestseller trefa do černého. Hodí se jak pro úplné začátečníky, tak pro pokročilé.

Dozvíte se:

  • jak fungují sociální sítě
  • jak zaujmout a vytvářet si komunitu na nich
  • co přidávat za obsah
  • jestli má ve vašem případě cenu investovat do sítí
  • jak zvýšit prodeje a spoustu dalšího

Asi si říkáte, že sociální sítě jsou místo, kde se věci mění lusknutím prstu a univerzální recept neexistuje. Ale autorky knihy dokázaly geniálně popsat nadčasové principy, které fungují a fungovat budou. Jsou to čtyři přincipy: “Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj”, které jsou v knize  pomocí praktických příkladů dokonale vysvětleny. A pokud se je pomocí cvičení, rad a tipů naučíte, budou pro vás sítě hračka.

Crushing It!

Téma: sociální sítě

Jazyk: angličtina

Autor: Gary Vaynerchuk

Čtyřnásobný autor bestsellerů New York Times stvořil knihu, která na základě desítek příběhů skutečných podnikatelů i influencerů vysvětluje, proč je klíčově důležitá aktivní komunikace se zákazníkem. A také proč jsou v dnešní době k dosažení úspěchu zásadní sociální sítě.

V knize jsou postupně srozumitelně rozebrány hlavní platformy sociálních médií tak, aby je pochopil doopravdy úplně každý. Kniha začíná u teoretických poznatků, abyste správně porozuměli jejich fungování. Končí až u praktických rad, které doopravdy fungují.

  • Seznam sociálních médií, o kterých kniha mluví: Twitter, Facebook, YouTube, Instagram, Pinterest, Snapchat, Spotify, Soundcloud, iTunes a dlaší.

Globální samoobsluha/The Everything Store

Téma: příběh podnikatele a firmy

Jazyk: čeština, angličina

Autor: Jeff Bezos

Jeffa Bezose a jeho velice úspěšné internetové dítko jménem Amazon už jistě všichni dobře znáte. Slyšeli jste ale celý příběh o tom, jak se stal z malého obchodu doručujícího knihy světoznámý a neustále se rozrůstající  kolos?

Pokud ne, tak Globální samoobsluha vám ho detailně odvypráví. V knize projdete celou historií Amazonu. Od jeho zrození, kdy z tehdy riskuplného rozhodnutí věřit internetu vznikl globální hráč, až pod dnešní den, kdy je Amazon lídrem trhu. Nakouknete ale i do života samotného vizionáře a zakladatele Jeffa a porozumíte, s čím se úspěšní podnikatelé světového formátu musí potýkat.

Kdyby existovalo něco jako povinná četba pro internetové podnikatele, tato kniha by k ní  dost pravděpodobně patřila.

Alibaba

Téma: příběh podnikatele a firmy

Jazyk: čeština, angličina

Autor: Duncan Clark

Od Amazonu se přesuneme ke konkurenci, na území Číny. Mluvíme o společnosti Alibaba, o další z firem vládnoucí e-commerce a měnící globální ekonomiku.

Poznejte až pohádkový příběh, v němž  dokázal učitel vybudovat jednu z vůbec nejhodnotnějších společností na světě. Alibaba je dnešní impérium v e-commerce, na kterém  jsou závislé stovky milionů nejen čínských spotřebitelů. Pokud vás tedy zajímá spojení neuvěřitelného příběhu, čínská  ekonomika a její globální vliv, pak je tato kniha skutečně správnou volbou.

Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen

Téma: budování značky

Jazyk: angličtina

Autor: Donald Miller

Autor bestsellerů New York Times a marketingový expert Donald Miller má na svém kontě jednu z nejlépe hodnocených knih o budování značky a její komunikaci. Stala se tak trochu biblí pro ty, kteří chtějí mít úspěšný brand a díky tomu doopravdy vydělávat.

Naučíte se:

  • vtáhnout zákazníka do příběhu značky
  • mluvit k zákazníkům jasně
  • vysvětlit zákazníkovi, jaký problém mu vyřešíte
  • nechat zákazníka cítit se jako hrdina
  • naklonit si zákazníka na svou stranu
  • vybudovat lepší webové stránky
  • doporučení na interakci se zákazníkem

V knize jsou dále rozklíčovaná témata jako: spouštěč nákupů, prezentace na sociálních médiích, vizuální komunikace a mnoho dalšího. Zkrátka poznáte branding v celé jeho kráse.

Štěstí doručeno

Téma: příběh firmy, podnikání

Jazyk: čeština

Autor: Tony Hsieh

“Nejprve tvořte štěstí, až pak peníze.”

Ptáte se, proč to tak je? To vám vysvětlí kniha, vyprávějící příběh firmy Zappos, online prodejce bot s velice inspirativní firemní kulturou. Dozvíte se, jak si vybudovat přátelský přístup napříč firmou s dodavateli i zákazníky, proč je Zappos pokládán za jeden z nejoblíbenějších zaměstnavatelů i jak se vyplatí nesázet pouze na peníze.

Kniha je rozdělena do 3 částí:

  • autorův život před založením firmy
  • zakládání Zapposu
  • zákulisí řízení firmy Zappos

Díky tak širokému pohledu na firmu je  kniha vhodná pro různě pokročilé podnikatele, kteří se snaží svou firmu vést s důrazem na mezilidské vztahy a věrnost.

S potížemi je jedna potíž: nemají univerzální řešení

Téma: podnikání

Jazyk: čeština

Autor: Ben Horowitz

Problémy nemají jednoznačná a jednoduchá řešení, a to ani v e-commerce. Nejen o tom mluví kniha, označovaná jako rukověť pro různě pokročilé podnikatele. Autorem knihy je totiž známý investor Ben Horowitz, který svěřil papíru své vlastní zkušenosti ze:

  • zakládání start-upů
  • řízení týmů
  • prodávání a kupování firem
  • investování

Díky celé škále životních zkušeností z podnikání přináší praktické rady a moudrosti z komplexního pohledu. A zároveň konstatuje, že si můžete přečíst milion knih, příruček a rad, ale ve skutečnosti se nelze na nic dost dobře připravit. V reálném životě musíte být králi improvizace a řešení problémů by vás nemělo jen tak vykolejit. O tom, jak se z toho nezbláznit, vám poví tato kniha.

Summary
TIP: Co pod stromeček online nadšencům
Article Name
TIP: Co pod stromeček online nadšencům
Description
Darujte knihu. 📚 Přinášíme výběr 7 naučných knih ze světa e-commerce, se kterými rozhodně nesáhnete vedle.
Author
Publisher Name
Socials
Publisher Logo

Související články