Preloader logo Preloader logo

Odebírejte novinky od Socials

Přihlášení proběhlo úspěšně, děkujeme.

Špatně zadaná emailová adresa.

Prosím, odsouhlaste zpracování osobních údajů.

V dnešní době přehlcení se dost často nemůžeme rozhodnout, kterou možnost vybrat. Jiné to není ani ve světě rozšíření pro e-shopy. A tak jsme pro vás dali dohromady podle nás ta nejdůležitější rozšíření, které by měl váš e-shop stoprocentně mít.

Využíváte krabicové řešení na Shoptetu? Super, máte práci ulehčenou! Najdete zde odkazy na jednotlivé doplňky, které si (s určitou nadsázkou) stačí pouze zakoupit, nainstalovat a ihned využívat. Pakliže ale máte řešení na míru, článek může posloužit například jako inspirace pro zadání programátorovi webu.

Poznámka: V soupisu doplňků předpokládáme, že máte nadesignovaný vzhled, nahrané a vyladěné popisky produktů a implementované základní rozšíření – účetnictvídopravu a platební metodu.

Tak a teď už jdeme na to! Pojďte s námi mrknout na ty nej rozšíření, které Shoptet nabízí.

Uživatelé administrace

První rozšíření ocení ti, kteří využívají pro správu e-shopu více lidí. Někdo se stará o nahrávání nových produktů, jiný o grafiku na webu, další o účetnictví… Výhodou prvku uživatelé administrace je snadné rozdělení práv jednotlivým členům týmu, a to přehledně od majitele (správce) až po běžného uživatele, který má přístup pouze do vybrané sekce webu.

Hodnocení produktů

Důvěra v online nakupování stále roste. Velkým průkopníkem byla samotná pandemie, která nás naučila kupovat i to zboží, které jsme si předtím raději pořídili osobně. Jak ale odlišit vaše zboží od konkurence, vyzdvihnout jeho kvality a ukázat, co na něm zákazníky skutečně baví? Tuto službu nejlépe vykoná rozšíření Hodnocení produktů, který buduje vaši online image a samotnému zákazníkovi dá možnost vyjádřit svou spokojenost s produktem a nákupem. Vy tak získáváte hodnotnou zpětnou vazbu a užší kontakt se zákazníkem. Zákazníci pak dostanou další argumenty ke koupi (v ideálním případě).

Parametrické filtry a příplatky

Přehlednosti a srozumitelnosti napomáhají parametrické filtry. Prodáváte produkty ve vícero variantách? Toto rozšíření vám umožní vytvářet přehledné šablony s parametry, které pohodlně přidáte k produktům. Zákazník si následně snadno vyfiltruje ve výpisu produktů to, co hledá. A pokud chcete přidat nějaký extra neobvyklý filtr, tak to pro rozšíření není problém!

Související produkty

= Nejužitečnější hráč (MVP) navyšující průměrnou hodnotu objednávky.

Ať už máte za cíl zvýšit tržby nebo zefektivnit marketing, tomuto doplňku se nemůžete vyhnout. Díky souvisejícím produktům vhodně doporučíte zákazníkovi podobné produkty, které by se mu také mohly líbit. A rovnou hned na několika místech – v detailu produktu, rozšířené objednávce a prvním kroku objednávky, čímž zvyšujete šanci, že u vás zákazník utratí více, než zamýšlel.

Doplňkový prodej v košíku

Jestliže je rozšíření související produkty nejužitečnějším hráčem, doplňkový prodej v košíku by dostal ocenění za nejlépe asistujícího hráče. Funguje tak, že si zákazník může zakoupit související produkt nebo službu přímo v košíku. Což je geniální! Využít se dá třeba pokud nabízíte prodlouženou záruku, dárkové balení (což se hodí takhle před Vánoci) a nebo slevu na nákup při objednání dalšího kusu.

Dárky k objednávce

V dnešní době je příjemné, když nabídnete svým zákazníkům něco navíc. Například dárek k objednávce, což vám zprostředkuje stejnojmenné rozšíření. Můžete s ním jednoduše nastavit libovolné kombinace produktů a dárků. Informaci o dárku zdarma zobrazíte štítkem v přehledu kategorií, čímž můžete zvýšit zájem o konkrétní produkt. V nákupním košíku se následně zobrazí, jaký dárek zákazník dostane.

Inteligentní vyhledávač

Luigi’s box je oficiální název vyhledávače, který patří mezi ty must-have na Shoptetu. Funguje na bázi inteligentního vyhledávání, které instantně zobrazuje výsledky i s obrázky produktů. Přidanou hodnotou nástroje je schopnost počítat s překlepy zákazníka – nestane se tak, že zákazník produkt nenajde a odejde třeba ke konkurenci.

Automatický import produktů pro dropshipping

Provozujete e-shop na bázi dropshippingu? Propojte ho přímo s dodavateli pomocí automatického importu produktů z XML feedu. Ušetří vám to spoustu času, jelikož už nebudete muset kontrolovat aktuální skladovost dodavatele, čímž rovněž minimalizujete chyby. Velkou výhodou je také automatický import určitých informací o produktech. To skvěle funguje pokud chcete například napsat chytlavější popisky u produktů, změnit názvy, obrázky či skladovost.

Emailový klient

Pokud jste měli možnost sledovat online kurz o e-mail marketingu s Pavlem Polou, tak jste zjistili, že je e-mailing jeden z vůbec nejvýdělečnějších kanálů. A velkým pomocníkem je zde Emailový klient. Umí zpravidla jednoduchou synchronizaci kontaktů z objednávek, přihlášení k newsletterům a zaregistrovaných zákazníků a dovolí vám rozesílat maily na všechny maily klientů naráz.

Není to ale jediná možnost a jako další doporučujeme tyto e-mailové klienty: EcomailMailchimpLeadHub

Pokud se chcete do e-mailingu doopravdy ponořit, tak vám doporučujeme si přečíst náš článek o automatizaci e-mailingu, kde vysvětlujeme jak se dá mailing efektivně využívat, a to skoro bez práce.

Závěr

Rozšíření pro e-shop existuje dnes již celá řada a je nutné s nimi dobře pracovat. Ty výše uvedené berte jenom jako nutný základ a určitě se o možných rozšířeních snažte postupně vzdělávat. Mohou totiž až závratně pomoci s dalším rozjetím vašeho e-shopu.

A pokud jste narazili na řešení, které chcete implementovat, doporučujeme si vždy projít recenze od uživatelů. Často tam najdete užitečnou zpětnou vazbu. Ta vám může pomoci napříkad při rozhodování, zda do rozšíření investovat, nebo při samotné instalaci na web. Nutno podotknout, že většina developerů na svých rozšířeních neustále pracuje, proto se časem k již shlédnutým rozšířením vracejte. Můžete být mile překvapeni, jak se rozšíření posunulo.

Nutno však podotknout, že vám žádné rozšíření nepomůže,  pokud:

  • Prodáváte nezajímavý produkt s nevhodnou cenovou nabídkou.
  • Je web nepřehledný a nesrozumitelný.
  • Web nevyužívá responzivity, čili obsah webu se nepřizpůsobí různým typům a velikosti zařízení.
  • V detailech produktů chybí primární informace – název produktu, hlavní parametry, cena, dostupnost s odhadovaným termínem doručení či obrázky ve vysokém rozlišení.

Na to vše je potřeba myslet. Úspěšný e-shop je vždy složený z malých propracovaných částí tvořících dokonalou a funkční synergii.

Summary
9 důležitých doplňků pro Shoptet
Article Name
9 důležitých doplňků pro Shoptet
Description
Rozšíření pro e-shop existuje dnes již celá řada a je nutné s nimi pracovat. Mohou totiž až závratně pomoci s dalším rozjetím vašeho e-shopu. ✅
Author
Publisher Name
Socials
Publisher Logo

Související články