Preloader logo Preloader logo
Cz En
Ceník Volné pozice Sjednat schůzku

Odebírejte novinky od Socials

Přihlášení proběhlo úspěšně, děkujeme.

Špatně zadaná emailová adresa.

Prosím, odsouhlaste zpracování osobních údajů.

Červen může skrývat pro e-shopy potenciál nadprůměrných zisků. Je totiž štědrý na různé svátky – začíná Dnem dětí, 19. června oslavujeme tatínky a poslední dny měsíce tu máme konec školního roku, kdy školáci obdarovávají učitele. Pokud dává smysl se do těchto dnů s vaším e-shopem zapojit, pak máte vyhráno – stačí pak už jen vyladit nabídku a včas připravit reklamy. Zajímavě si tak můžete přilepšit před letními měsíci, které pro mnohé e-shopy bývají slabší.

S naším klientem Honzou Vlčkem (spolumajitelem e-shopu Nutworld.cz) a jeho týmem, jsme se do těchto svátků letos pořádně obuli – a to zejména na Facebooku. Vsadili jsme hlavně na Den otců a konec školního roku a výsledky byly více než uspokojivé:

Něco málo o klientovi

Na e-shopu Nutworld.cz najdete kvalitní oříšky, sušené ovoce, zdravé potraviny, koření, výběrovou kávu a mnoho dalšího.

Prostor pro spolupráci nastal v momentě, kdy klient potřeboval uvolnit čas strávený nad správou reklam, aby mohl vykonávat důležitější činnosti. Primárně potřeboval partnera, který se mu postará o Facebook Ads.

No a sedli jsme si tak, že od července začínáme spravovat také Google Ads a Sklik.

Kampaně jsme rozdělili do časem ověřené struktury:

➡️ dynamický remarketing

➡️ klasický remarketing

➡️ klasickou akvizici

➡️ DABA

Dlouhodobě pro Nutworld komunikujeme nabídku nejoblíběnějších oříšků a zdravých pochoutek. K tomu jsme si začali více hrát a zkoušet. Například testujeme různé krátkodobé nabídky. Ať už to je “naplňte si kapsy oříšky před dobrodružným víkendem”, “doprava zdarma” či “měsíc kešu ve slevě”.

Timing is everything, červen se blíží

Nemusíme si nic nalhávat, tento trh je extrémně konkurenční. Nutworld se tak primárně soustředí na to, aby jejich sortiment byl té nejvyšší jakosti, doručoval objednávky včas a měl precizní zabalení dárků, což se daří.

Od nás se očekává:

1️⃣ Iniciativa při vymýšlení nové náplně pro krátkodobé kampaně.

2️⃣ Bezchybné nastavení Facebook reklam.

3️⃣ Doručování výsledků – ty jsou ovšem závislé na synergii Socials a Nutworld.

Každé nadcházející období s klientem pravidelně plánujeme a komunikujeme ve Freelo. Červnové akce jsme naplánovali a začali připravovat již začátkem května – včasná příprava je vždy důležitá.

Klient v prvé řadě na e-shopu vytvořil samostatné kategorie věnované tatínkům a pak i učitelům. Následně si vyhrál s nabídkou a připravil různé speciální dárkové balíčky.

My jsme připravili primární texty, zařídili grafiku a nastavili reklamu.

Díky tomu, že jsme spustili kampaně ke Dni otců i na konec školního roku , rozhodli jsme se cílit reklamu v první fázi pouze akvizičně. S tím, že remarketing přidáme čím více se budeme blížit ke dnům svátků. Do té doby jsme retargetovali uživatele Facebooku a Instagramu standardními dárkovými krabičkami s pečetí, tipy na dárky či nejbranějšími oříšky.

Výsledky

Kampaň se chytla okamžitě po spuštění a doručovala takové výsledky, že jsme se reklamu rozhodli ponechat primárně zacílenou akvizičně a postupně ji škálovali. V remarketingu jsme nadále komunikovali standardní nabídku.

Tyto výsledky jsou tak čistě z akviziční kampaně – open targeting, vyloučený engagement Facebook a Instagram a všichni, kteří nakoupili za posledních 30 dnů:

Zde ještě přikládáme výsledky všech Facebook kampaní za sledované období z reportu Google Data Studio:

V dubnu jsme si přebírali správu Facebook kampaní a červen patří mezi zatím nejúspěšnější měsíce letošního roku. Klient tuto akci přirovnal dokonce k předvánočnímu času.

Výsledek kampaní Den otců a konec školního roku – nárůst obratu klienta Nutworld.cz.

Průměrný denní počet objednávek v červnu vzrostl z 22 na 60 objednávek denně.

Zvyšující se trend navýšení denního průměru objednávek e-shopu Nutworld.cz.

Proč byla akce úspěšná?

1️⃣ Originální dárek a kvalita za rozumné peníze. Lidé si převážně koupí ten produkt, který jim slibuje kvalitu za rozumné peníze. Klient připravil originální dárkové balíčky plné chutných pamlsků, které většina lidí miluje a navíc stojí od 99 Kč do 1000 Kč. Tudíž své si u Nutworld.cz najde každý.

2️⃣ Správné načasování. Konkurenci jsme předběhli rychlou přípravou kategorií na webu a nasazením kampaní, čemuž nasvědčují výsledky z akviziční kampaně, která zpravidla mívá horší výsledky, než remarketingové.

3️⃣ Špičková exekuce. Kampaně by nebyly úspěšné pokud by klient neodesílal objednávky včas a v prezentované kvalitě.

4️⃣ Nastavení kampaní a jejich škálování. V poslední řadě je zapotřebí Facebook Ads správně nastavit a nebát se škálovat. Nespoléhejte se pouze na výsledky z Facebook Ads. V dnešní době kvůli různým omezením vše nedoměříte, proto sledujte reálné objednávky na e-shopu a také trend dané akce. A když to jde, nebojte se toho!

Summary
Jak ztrojnásobit obrat v mimosezóně? Případovka našeho klienta NutWorld.cz
Article Name
Jak ztrojnásobit obrat v mimosezóně? Případovka našeho klienta NutWorld.cz
Description
Červen může skrývat pro e-shopy potenciál nadprůměrných zisků. Dokazuje to náš klient Nutworld.cz, který si zvedl obrat o trojnásobek.
Author
Publisher Name
Socials
Publisher Logo

Související články