Preloader logo Preloader logo

Odebírejte novinky od Socials

Přihlášení proběhlo úspěšně, děkujeme.

Špatně zadaná emailová adresa.

Prosím, odsouhlaste zpracování osobních údajů.

Již minulý rok CEO Facebooku, Mark Zuckerberg, oznámil spojení všech chatovacích platforem — Messengeru, Instagramu a WhatsAppu. Denně si uživatelé na zmíněných aplikacích vymění 100 miliard zpráv, což je 4x více než na vrcholu SMS éry v roce 2015.

Cílem je aplikace propojit, aby uživatelé měli všechny konverzace pohromadě na jednom místě. Minimálně tak tomu bude v případě Messengeru a Instagramu, kdy bude možné z Messengeru posílat zprávy uživatelům Instagramu a obráceně. Instagram Direct navíc získá 10 nástrojů z Messengeru, jako jsou například nálepky, barvy chatu nebo animované efekty.

Integrace WhatsAppu s Messengerem bude ale dle Facebooku ještě nějakou dobu trvat, protože se jedná o komplikovanější proces kvůli šifrování.

Nesporným důvodem pro spojení je také integrace automatizovaných chatovacích systémů — chatbotů. Chatboti byli nyní dostupní pouze na Messengeru a omezeně na WhatsAppu. Po integraci všech tří aplikací by měli být dostupní na všech platformách.

Dle New York Times ale výše uvedené důvody k integraci aplikací nemusí být jen kvůli spokojenosti uživatelů a inzerentů. Facebook již delší domu čelí v USA nátlaku antimonopolního úřadu, který by rád Facebook rozdělil. Spojením 3 hlavních chatovacích aplikací tak bude rozdělení o dost složitější.

Facebook navíc plánuje spuštění nástroje Watch Together, který umožní uživatelům sledovat videa a filmy v průběhu video hovoru s rodinou nebo přáteli. To vše by mělo být dostupné jak v Messengeru tak v Instagramu.

Summary
Facebook zahájil integraci Messengeru do Instagramu
Article Name
Facebook zahájil integraci Messengeru do Instagramu
Description
Již minulý rok CEO Facebooku, Mark Zuckerberg, oznámil spojení všech chatovacích platforem — Messengeru, Instagramu a WhatsAppu. Denně si uživatelé na zmíněných aplikacích vymění 100 miliard zpráv, což je 4x více než na vrcholu SMS éry v roce 2015.
Author
Publisher Name
Socials.cz
Publisher Logo

Související články