Preloader logo Preloader logo

Odebírejte novinky od Socials

Přihlášení proběhlo úspěšně, děkujeme.

Špatně zadaná emailová adresa.

Prosím, odsouhlaste zpracování osobních údajů.

Již v roce 2018 Facebook umožnil používání obrázků s vyšším množstvím textu, ale penalizoval je právě vyšším CPM. Pokud nyní text na vaší reklamě přesáhne 20% celkové plochy obrázku, Facebook ji již penalizovat nebude a CPM by mělo být srovnatelné s obrázky bez textů.

facebook pravidlo 20%

Facebook ale stále doporučuje inzerentům pravidlo 20% dodržovat, protože dle jeho dostupných dat fungují lépe právě obrázky s menším množstvím textu. To je ale individuální a sami jsme se setkali s vyšším CTR i konverzním poměrem u obrázků s vyšším množstvím textu.

Jste rádi za tuto změnu? Napište nám svůj názor do komentářů. 👇

Summary
Facebook ruší pravidlo 20% textu v reklamách. Ale doporučuje to s textem nepřehánět.
Article Name
Facebook ruší pravidlo 20% textu v reklamách. Ale doporučuje to s textem nepřehánět.
Description
Již v roce 2018 Facebook umožnil používání obrázků s vyšším množstvím textu, ale penalizoval je právě vyšším CPM. Pokud nyní text na vaší reklamě přesáhne 20% celkové plochy obrázku, Facebook ji již penalizovat nebude a CPM by mělo být srovnatelné s obrázky bez textů.
Author
Publisher Name
Socials.cz
Publisher Logo

Související články