Napsal

Daniel Bauer
Přečtete za
1 minutu
V tomto díle přivítáme ve studiu Lukáše Pítru, experta na zákaznickou zkušenost. Lukáš si stanovil vskutku nemalý cíl – NAVRÁTIT ZÁKAZNÍKA DO ŘÍZENÍ FIRMY. Daří se mu to? A je to vůbec možné?
TAKÉ SI ODNESETE:
S jakým největším bizárem se Lukáš setkal v rámci zákaznické péče
Proč byste měli žhavit svůj telefon a začít volat zákazníkům
Jak okamžitě zlepšit CX na svém e-shopu
Jak budovat prozákaznickou kulturu ve firmě
Jaké jsou trendy v CX pro rok 2024
Nenechte si ujít tuto fascinující konverzaci a získejte cenné tipy, které můžete okamžitě implementovat do svého podnikání.
Poslechněte si epizodu nyní na Spotify, Apple Podcasts, Pocket Casts či YouTube. ??
https://youtu.be/qn3tuRSwmIc?si=iifnMi5JeIO1hA0M
https://open.spotify.com/episode/40EyiquZueT8PCOst1Jgiw?si=52019c81cc134a04